hétfő, augusztus 23

Nemesek

Öszintén: Lili az a csucs, nemesek nemese, csodás és fantasztikus, okos és lökött, csibész és angyal, nem is volt/van/lesz hozzá hasonlo olyan nagyon *olyan*.
Megvettük Liot, s mivel a többi madaramat is imádom, gondoltam majd ö is a többi közé fog tartozni, imádni fogom, Lili meg ugye a csucs, annyira imádni másik madarat mint öt képtelenség, ö a nr1, életem tollas szerelme. Hittem ezt másnapig. Ez kis büdös zödség valami olyan helyet követelt ki magának a szivemben, hogy most már két nr1 van, az esetlenségével, a kedvességével, a félelmeivel, fantasztikus kiskrapek.
Na igen ha 6 nemesem lenne jogosabban nyilatkozgathatnék nemesek fantasztikusságárol, sajnos ez az öröm nem fenyeget.
Hogy egyiket jobban szeretni vagy kevésbé? Addig amig ezzel jol együtt tudunk élni ök elégedettek, addig miért is ne. Nem tagadom le, igy van, nemesek azok ...hát azok .......tömény ömlengés átugorva;)

Lio naprol napra ügyesebb, sokkal jobban repül és landol, nem pánikol már s csapodik be valahová, bár még mindig elöfordul. Egyre jobban bizik, szépen tréningezem, már mindenhol mag van itt is ott is jutalom, dicséret, ez pár napja, csodát tett vele, sokkal kevésbé fél kéztöl, jön ha hivom, nem másik irányba mászik (pánikol) el, hogy jajj most a kéz elviszi a biztonságbol. Valahogy ha valahol biztonságba érzi magát nehéz onnan kirobbantani. Már betalál fürdöbe is, nappaliba még nem háloba se. Ha nem talál pánikol, repked ki be konyha-dolgozo között s keres. Legyek szeme elött akkor kerek a világ.

Ma este diétás krumlipürémre fájt a csöre, ugye rájött ha eszem, abbol néha Lili kunyizik s -khmmm ... tudom nem helyes de néha kap is ha olyan- hát ö se akar aztán semmi jobol kimaradni. Lilit odébb tettem, el is volt, látta ez olyan amiböl nem is kapna de Lio ezt nem fogta fel, ö aztán ilyet most és rögtön. Na egy ideig sikerült távol tartanom, aztán adtam picit neki, kostolja már meg ez nem is izlö valami, hát azt a fejrázást:))))) De nem adta fel. Mivel a zsurkocsit amin a papirok, zacskos kosa´r van odébb toltam, arrol már nem tudott megközeliteni, leszállt a tálcára, s bele a csörét s zaba. Na hallo koma, menj innen! Elment majd vissza 4 elsö ujjal bele a pürébe, hát le éppen nem nyalogattam, megtöröltem s csunyán bezártam kalitjába, ki is akadt, ez abbol áll hogy mászik körbe-körbe engedjem ki. Kiengedtem kaja után;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése