csütörtök, augusztus 26

Öröm

1. Hétfön letelefonáltam a rendelöbe. Elöször a "hang" mondta tul sokan telefonálnak most hivjam késöbb. Késöbb sikerült beállnom a sorba mint 11. Növérek válaszolnak a melojuk vagyis a páciensek mellett. Röpke szük félora alatt sorra is kerültem, igaz választhattam volna, hogy bepötyögöm a telszámom s visszahivnak, de most inkább kivártam a sort. Beszéltem növérrel aki irt egy üzenetet orvosomnak, hogy hivjon fel. Felhivott és irt beutalot bacivizsgálatra, menjek le hozzam el a kémcsöveket. Ajánlott még bélflora rendbetevö valamit és rákérdezett laktozra, már egy ideje laktozmentes tejjel iszom a kávém.
Aznap nem mentem le, tulságosan háborgott a hasam, el se mertem indulni.
Kedden Dani itthon dolgozott, elhozta és vett is valamit gyogyszertárban, szopogatos, ki is akadtam, hogy 22 év házasság és nem tudja utálok szopogatni tablettákat, inkább lenyelem, a pezsgötablettákat sem szeretem. Azota se kostoltam meg amit vett.
Igy szerdára itt voltak a kémcsövek, papirral, hogy hogyan, bevittem fürdöbe, rákészültem, erre csak levegö. S az öröm: VÉGE!!! Majdnem 7 hét, 6-7 kilo minusz sulyban és elmult! Söt olyan jo kis energiám volt tegnap, hogy csuda, ilyenkor jön rá az ember milyen vacakul is volt elötte, hogy csak vonszoltam magam hetekig a muszáj-dolgokat megcsináljam.

2. Chrisék kicsi speciális osztálya suliban a szakácstanulok föztjét kapja most, nagyon elégedett, hogy szuper a kaja. Sajnos Tissziék viszont uj szakácsnöt kaptak, igy minden ehetetlen, aztán meg is jegyezte, hogy az egyik svéd "nemzeti eledel"t a darálhusbol készült milánoi szerüséget, nem is szereti senkiét, csak az enyémet.

3. Tissziék osztálya megkapta az EU project-re a pénzt, 20 000 eurot. Orosházán fognak találkozni több ország 1-1 osztályának néhány tagjával. Mindenki megy valamelyik országba osztályukbol, Tisszi ugye Mo-ra akar menni, pedig biztattam menjen máshová:)

4. Cecilia aki csinálja velük ezt már tavaly ota, s jövöre is, nagyon szeretik. No megkapták Öt angol tanárnak és So-nak, ami azt jelenti, hogy több tantárgy, most éppen kémia hetekig aztán történelem lesz, a régi töritanárt se szerette Tisszi, angolt sem, angol volt a vészesebb ugye, hisz 7 éves korátol tanulja a nyelvet s tavaly szinte semmit sem fejlödött. Kémia viszont nem áll össze neki rendesen, most átmegyünk tavalyi könyvön, hisz voltam én 5-ös kémiábol;)

No ennyit az aprobb és nagyobb örömökböl, sajnos fáj a nyakam, merev, huzogatom, maszirozom, fáj töle a fejem is, aludni sem tudtam de hát majd csak jobb lesz ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése