péntek, augusztus 6

Már augusztus

Voltunk otthon 2 hetet, azért is csak ennyit, mert a majdnem 17 éves egyedül maradt itthon, az ember vagyis szülö pedig félti. Mondta legközelebb 10 hétre menjünk. Azon kivül, a központi porszivo falon futo csövét le kellett szerelni mert eldugitották a barátjával, más kb rendben volt. Föztek, mosogattak, takaritottak, többes szám, mert 1 barátja is itt volt no meg idönként több. Telefonon beszéltünk, ott szépen el is mesélte kisbuli s nappaliban bagoztak, vagy mikor mosni akart akkor felhivott mit hová, bár ut elött elmagyaráztuk neki.
Még utazás elött kért csokilikört, de kettöt erre mondtam tojáslikör? Akkor 1-1, igy aztán egyezséget kötöttünk, mutattam nézzen körbe, tisztán hagyom itt a házat, tisztán adja vissza, vigyázzon rá. Vigyázott, mosdot és wc-t ki kellett takaritania -segitettem- s utána megkapta a liköröket.

Maga az ut hosszu volt, miota itt élek nem szeretem falni a kilométereket, elötte imádtam.
Dániában egy kb 6-8 éves fiu kibicajozott elénk a semmiböl, persze fék padloig, aztán a kis hülye ahelyett hogy keresztbe átbicajozott volna az uttesten felénk fordult s szembe velünk. Kb félméterre álltunk meg töle, vagy kevesebb, hát én majdhogynem mondtam egy imát.

Otthon meleg volt az elején, logott a nyelvünk. A legjobb ami történt ugye, hogy kérdeztem kicsit körbe valakinek van-e sapislánykája elado Totte mellé. Nem volt, viszont Mizo mondta miért nem veszek egy nemes fiut? Hát vettünk. Éjjel elötte nemesfiuval álmodtam, hogy Herkules... megvettük és hivtam kocsibol Mizot erre, hogy mint keresztanyja akkor és mondta Herkules. Dobtam egy hátast, viszont Tisszinek nem tetszett igy Elliotnál maradtunk, Lio a beceneve. Ma 2 hete van nálunk, csodás kismadár, 3 éves. Egy nagyon aranyos családbol valo, akiknek az élete nem ugy alakult ahogy tervezték igy most több madarat eladnak.

Elszaladt a két hét otthon, csináltunk ezt azt, vásároltunk ezt azt, föleg Tisszinek ruhákat aztán bepakoltunk s hazaindultunk, most pedig probáljuk kipihenni a szabadságot. Mondtam is Daninak, magának kereste a bajt, hát kellett neki magyar menyecske? Kellett, akkor is ugye ha ez meg a háttér, hogy bepréselödünk a kertes házbol a panelba.

Itthon még cucc itt is ott is, talán ma már lesz eröm pakolászni, nagyon fáradt voltam, azért nem vagyok még kész. Dani ugyan még szabin, de melozik, tegnap nem sokat haladt, szétszedte nappaliban a kalitot, itt összerakta, olvasott néhány orát, hisz Ö is fáradt, aztán kipoperálta a csöböl a dugulást, stb...

4 megjegyzés:

  1. Már megint át kell írnod a fejlécet :))))
    Gratulálok!

    Ulaiva

    VálaszTörlés
  2. Nem kell semmi papír? Simán lehet hozni-vinni akárhány, akármilyen papeszt?

    VálaszTörlés
  3. Kell törzskönyv és adásvételi szerzödés kopiája, gyürüzött vagy chippes legyen a madár. 5-öt lehet vinni, nem kereskedelmi célbol, de akár megbizott is viheti, pl jössz és hozol nekem egy .... otthonrol. Nem veszélyeztetett fajuakat csak. Ha 5-nél több akkor határon állatorvos vizsgálat-ránézés. Csehek-németek között nincs is határállomás, sehol nem állitottak meg, 1 helyen (Mo) láttunk valakiket határnál.

    VálaszTörlés