kedd, március 16

Parketta és....


5 éve vettük az autonkat, akkor uj volt, tegnap felfedeztem, hogy ott felül is van lámpája, a hátso ablak mellett :)
Ime az uj padlozat nappaliba, 15 év garanciás de "csak" laminát, mert
1. a rendes el se fért volna magasságban, a padlo ami most le van oda ragasztva felszedhetettlen, max valami traktorral lehetne kiirtani.
2. olyan jo árban vannak igazi padlok, hogy nagyoonnnnnn
3. aztán meg ha karcolodik akkor az ember szive szakad meg s azok könnyebben is
De:) olyan jo kis fapalloskinézetü, szép lesz. Majd lesz foto.

Ezeket nem vettük meg, csak néztük. Az elsöt elvittük a késöbb megvettel együtt napra a kijárathoz, olyan poros volt, hogy látszott. No a nappaliban van 3 ablak és 1 teraszajto, ott aztán látni ha poros én meg nem nyalom naponta;) Nem szinhelyes a foto, teloval csináltam, s be sem állitottam, csak nyomtam még ennél az elsönél. Joval sötétebb olyan picit tej a kávéba szin. A 2. is jo, csak kényes.
A 3. képen, ez nagyon vacak minöség volt, viszont tetszett. Tul rusztikus hozzánk.

4 megjegyzés:

  1. Azt kérdezi az uram, hogy nektek mért nem Volvótok van???

    VálaszTörlés
  2. Nahát, a parkolóban sem látok Volvót, de Kangoot igen :)

    VálaszTörlés
  3. Haha, mert nem Svensson a csala´dnevünk;)
    Svensson a leggyakoribb név s svenssonéletnek hivják, hogy ház, 2 gyerek + Volvo:)

    Elsö kocsink egy öreg Sabb volt, aztán Mazdák, Toyoták, s ugy kellett autot venni, hogy minél kevésbé rázzon, mert Chris az nem birja, én se jol, s már azota Tisszi sem. S mivel akkor még mikor vettük vállalati kölcsönnel ment -kamatmentes, munkeszerzödésben volt leirva joga van rá, de csak szalonbol lehetett kocsit venni- no a pár éves autok + a szalon haszna = majdnem azzal, hogy uj auto, garanciás, asszisztenses, nem kell vizsgáztatni 5 évig, stb s ugye uj kevésbe is romlik el. Buksza meg nem tul nagy, Citta a legkevésbé ráz, alapmodelben nagyon sok benne van ami a legtöbb autoban nincs, baleseti NCAP teszten a legjobb minösite´s, ha egyik kerék nem fog (csuszik) akkor másik kihozza, aproságnak tünhet de sokszor jo volt már, hát franciának meg francia, egye fene, azon kivül az ülések kigyulladtak nem volt gond, -kopkopkop- az ülések meg gyulladnak más cégek autoiban is.

    Volvo mostanában már gyárt kevésbé szomjas autokat, árakat meg hagyjuk, hogy mennyiért. Ha hozzám vágnának egyet nem ellenkeznék;)
    Viszont Tisszi elött nagyon szemeztem egy batár használt volvoval, ugy kerestem, hogy iker babakocsi belefe´rjen, még terhes sem voltam;) s majdnem igazam is lett, Tisszi iker volt.

    VálaszTörlés