péntek, március 19

Mérges - bosszú

Dani jol felhuzott tegnap.

...ugy egy hete mondta, hogy Chrisnek kellene valami pedál a gitárjához, majd 2000 kr... megvitattuk, beleegyeztem kapja meg szülinapjára akár elölegbe. Szerinte csak ugy, ne szülinapra.
Tegnap hazaért Chris és kérdezte mondta-e apja valami metál..? Mit metál, most volt szo pedálrol, ne metálozzon itt.. aztán mikor hazért apja, kérdeztem mi van?
Hát az van, hogy el akar ismét menni a koncertre, több naposra, Göteborgba. Mondom kivel? Hát valami baráttal.. na ugye barátai hasonlo kaliberüek mint Ö, tavaly mikor volt akkor barátnöjével és annak az Anyjával mentek, 1 felnött aki vigyázott rájuk. Nagyváros, közlekedni kell, idöröl fogalma sincs, képes hajnali háromkor megkérdezni este van-e már? Lakni kell, a koncert is drága, a szállás is, az utazás is, s Dani elengedné baráttal. Jol felkaptam a vizet, hogy Ö eldönti, én nem vagyok anya, felelös meg családtag, beleszolásom sincs, Ö viszont gondolkodhatna kicsit mert baromságot akar csinálni, felelötlen. Attol 16 éves a gyerek, messze van dolgokban még egy 10éves szintjétöl is. Most itt tartunk, persze anyagilag meg joval fontosabb dolgok lennének, pl uj ágy kell Chrisnek is, 2 személyes ráadásul.

Már multhéten csorgott a nyálam, hogy ezen a héten -de nem tudtam hétfön vagy csütörtökön- lesz Lidlben olyan ez meg az amit szeretnék, hétfön be is mentem hazafelé korházbol jövet, hogy ha van megnézném közelebbröl. Nem volt még, tegnaptol lett. Tegnapra viszont lebeszéltem magam, na aztán, hogy felkaptam a vizet este, hát elmentem ma s megvettem. Csakazértis! Ha ennyire jol állunk anyagilag, akkor miért sporoljak? ( Nem állunk jol, dühös voltam. 200-250-300 kr/db, van még egy zöldségaprito is, nem kell, de ha jol tovább huz majd megveszem azt is;) nem tudja.)

Hazajött, mondom meglepi van, jön, áll a pult elött, felfedezi középen a kenyérpiritot. Hu ez szép... én állok, várok, elkezdi a többi pultot szemrevételezni, hogy mi van még... azt, hogy orra elött van, nem látja... aztán csak felfedezte a vizforralot is. Ekkor már elégedett volt:))) Feladtam, hogy akkor kérek 1 pohár kávét. Ekkor meglátta a kávéfözöt is. Komolyan, ha nem lenne, fel kellene találni ilyen embert is:)))

A vizforralot, azt jol meg tudtam magyarázni, neki, szülinapjára, teázik állandoan én meg a mikrobol kapkodom ki a teáját s égetem meg magam vele, mindig otthagyja.

Még a kenyérpiritot is meg tudom magyarázni, Chris ha elkezd enni akkor kb 8 szelet kenyér s utálja kivárni, hogy a pirito csak 3-at pirit egyszerre, családi piritozás detto. Most van 2 = 5 szelet egyszerre. (Másik az aluszinü, kiskonyhában van.)

No a kávéfözöt megmagyarázni már nehezebb, de lehet, a réginek a csepegö-stoppja az nem müködik, de föleg igy szép együtt a 3 ;)


Hát a vásárlás-bosszum, nem jött be, nagyon tetszik neki, hogy elegáns, passzol a konyhához.
Másik bosszum is van ám, de nem tudja, nem mondtam. Bementem az állatcuccos boltba, hogy kellene még 2 tálka, mert a 19 db sokszor kevés. Nem volt, de vettem 1 db, 2 karikás, 2x40cm, pamutzsinor karikát, vettem 1 nyusziha´mot -átvarrni- meg ezt a kapcsos hámot, azt is átbuherálni, mert karabinert sok madár ki tudja nyitni. No ezzel ott tartunk, azt se tudjuk hogy kellene madáron lennie, valahogy olyan folytos, ugy meg nem. visszavihetem, de inkább átvarrom. Nem voltak vészes árban. Igaz a 8-as formáju karika konyhában, Dani orra elött, de nem látta:) Szoval igy álljon egy nö bosszut egy férfin:)))

2 megjegyzés: