péntek, március 19

..folytatás..


Nem sok látszik belöle, majd csinálok jobb képet;)

No... a kedves férjem, olyan elégedett a vizforralojával, hogy mikor felvetettem, hogy vegyünk apjának is? (95 éves lett kedden) akkor nagymosollyal, hogy ez egy nagyon jo ötlet!
Elment s vett.
Multkoriban ottfelejtette a platnit, majdnem kigyulladt, mondogatják, neki is jobb lenne ha már felügyelettel lakna, de nem akarodzik neki költözni. Most már végre nem vezet, tavaly még vezetett, nem messze, csak városon belül vagy kivül a templomba.
Anyos otthonban lakik évek ota, strok után félig lebénult, kerettel ujra tanult/tudott járni, de soha nem lett olyan agyilag sem mint elötte. Elötte nagyon jo fej volt, okos is meg humora is volt, erös asszony mind lelkileg mind fizikálisan, s amit nagyon becsültem, soha nem szolt bele, mit hogy csináljunk, viszont folyamatosan cukkoltuk egymást. Mikor Tisszit vártam, végig mondtam, lány lesz, neki ugye 6 fia s egy lánya van, Ö meg mondta, ha fiu lesz, ott hagyod? Dehogy hagyom, de lány lesz. Aztán 2 héttel a kiirt idö elött megszültem, felhivtam, hogy lány, nem hitte el, se azt szültem, se azt lány. Adnom kellett a fiat:)
Az elsö mondatom neki az volt, igazán nem nézel ugy ki mint az ördög!
Azt akartam mondani nem néz ki 70 évesnek:) 17 lett, az meg ördögöt is jelent. Hát nagyon nevettek:))) Rögtön a szivébe zárt:)
No.. nagyon sajnálom szegényt, már évek ota szenilis is, most már szenilis osztályon ápolják. Nem ismer meg senkit, 5 percenként hivja az Istenét, stb... :((((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése