szerda, március 17

Miket tud meg az ember

Voltam ma dokinál, most a magyar nyugdij miatt kellett menni, valami 10-12 oldalas papirt kell elöször az itteni betegbiztositonak küldeni, aki küldi a Nyufingnak. Ma´r voltam ilyenen, néhány éve, most ismét kell, de néhány éve elküldtek egy másik városba, másik dokihoz, most meg nem. Igy a saját dokim, nem csak hogy nem tudta mit kellene kitöltenie, de még az elözö papir sincs meg. probálja bekérni igy lesz még egy kör. Mindenféle mozgást kellett csinálnom, jegyzetelt, aztán elkezdett számitogépet nézni, s feltett egy csomo kérdést. Nem tudom sirjak vagy nevessek, de ugy néz ki egy velemszületett valamim van, ami megmagyaráz egy csomo mindent, az izületek tulmozgékonysága, belek, migrén, zöld foltok, rándulásokra hajlam, stb... oszt már milyen öreg vagyok, eddig fel se merült.
Utána növér beadta a "parkolo"szurimat, ez is le van tudva.
Már csak 60 kr kell a szabadkártyához, hétfön korházban voltam allergia vizsgálaton, az 300 kr, multkor a mentö is 300, körzeti az 120/alkalom, gyogytornász is annyi lenne, ha nem abba a rendelöbe megyek dokihoz ahová tartozom, akkor 200 kr, nem 120. Ha gyogyszert ir ki a doki, ugy beküldi számitogépen a receptet, az 50 kr, na egy olyanom is van, csak még nem tudom hogyan bizonyitom, mert gyogyszertár nem pecsétel, számla meg annyi multkorrol, hogy össz 1 összeg, 1098 kr. Majd rákérdezek holnap. Hehe, nem is, ez már 2 x 50, hisz nögyogyász is a szurireceptet multhéten irta ki. Nögyogyászhoz is kellene mennem, nem voltam évek ota. No meg mamográfiára, arra évente kell mert halmozott a családi háttér, apai ágon is, anyain is.

Növér után bementem kaját venni, Ica elött találkoztam Tisszivel, meg a barátnökkel/iskolatársakkal, Tisszi meglepödött, mit csinálsz itt? Mondtam jöttem édességet venni neked:))) S közben jött felém, boldogan mosolyogva aztán 2 lépéssel elöttem láttam arcán, ahogy leesik neki, most nem pusziszkodhat, mert még mit mondanának nyakamba ugrik:)))))

Ugyan édességet nem vettem, de vettem Ica saját kolbászát, egyik sajtos, másikat Debrecenier-nek hivják:) Finom.
Vettem 1 uj kenyeret ugy hivják rustik bröd = rusztikus kenyér. Finom, közepesen barna és magos. Nem édes.

Mikor 22 éve jöttem alig volt kenyér ami nem édes. Fujj....
Aztán ugy 10 éve már volt, s egyre több van.
Aztán ugy 10 éve mondogattam én, hogy ujabb 10 év ne legyen minden felvágott, szalámi, kolbász édes? No ugy tünik végre alakul, s végre-végre már kezdenek lenni kolbászok amiknek ize is van -s nem is édes- Tisszi is odáig van értük. Jo jo nem ezeket esszük folyamatosan, de jo idönként.
Pár hete magyar Gyulait vettem a helyi áruházunkban, utolso 4 párat hoztam el, ez is nagy-néha van. Nagy-néha füstölt sajt is, multkor 2 nappal késöbb lejáro volt. (Nem, itt nem kell naponta átcsomagolni mint otthon.)

Ifi házasként, Dani sokszor hazajött ebédelni, közel dolgozott ha én nem dolgoztam éppen s otthon voltam. Egyik alkalommal valami fokhagymás fözeléket kapott, a kollegái meg fintorogtak. (Naná ha tudom ennyire illatos utána nem adok neki) Utána évekig mindenre megkérdezte fokhagymás? Nem! Vöröshagymás, letagadtam;) Aztán csak leeset neki, felesleges kerdezgetnie, viszont a svédek rájöttek a fokhagymás kaják finomak, eszik a fokhagymás baguettet is. (fujj) Most már nem gond ha valaki ebédel kicsit egzotikusabb kaját:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése