péntek, április 9

Péntek este

Nos a héten annyi történt renoválásilag, hogy hétfön kész lett a fél nappali padloja, hát jo, jobb mint volt de valahogy nem ilyennek képzeltem az uj padlot. Persze nem szolok egy szot sem, nem ronda, csak nem is amit gondoltam. Dani és fiam barátja a nagy asszem 170 éves ládámat (140 cm hosszu s keményfa, baromi nehéz) leemelték a kisszönyegröl, -karcol, tilos lenne leemelni- s berakták az uj részre, meg mást is. Igy aztán tv-t se lehetett nézni, persze melo után kedden fáradt, szerdán már mondtam vigye odébb, na akkor letett még 2 csikot, aztán majd holnap szombaton folytatja, de most legalább lehet tv-zni.
Én megnézegettem a falat, hogy ezt bizony festeni kell.
Konyhában is a falcserés részt. A pultot meg akkor lecsiszolom, igy most kellett Osmo keményviaszolaj. Ez a legjobb. Telefon hely 1, mennyibe kerül, mekkora, 750ml 575 kr, másik helyen 299 de az csak 370 ml, második kicsit olcsobb s éppen volt raktáron, -masik helyen 3-4 nap- itt kicsit olcsobb is volt meg ismer a srác, bár olyan sürün nem járok, de tudta ki vagyok hangomrol is, szoval törzsvásárlonak számitok s szoktam kapni kedvezményt is ;)
Tegnap lementem, akartam vinni a konyhafalszint, szárazon is, festékként is, hasonlot találjunk. Mikor leparkoltam, eszembe jutott azt nem hoztam:( De vettem Osmot és 1 doboz alapozo festéket és néztünk nappaliba festéket mennyiböl jönne ki, sajnos pont azok a nagyon narancssárgák amibe belemennék;) azok rossz fedöképességüek, vsz 3x kellene festeni, ára 1200 kr vagy több, ha elég a 2 akkor ezerkettö. Aztán haza s vissza a konyhai szinnel. Még nem probáltam össze a jelenlegivel.
"Simogatom" a falat konyhában, az az glettelem, smirglizem, nem minden nap mert vállam nem birja.
Aztán tegnap furt a kiváncsiság, kedvenc Landora festékemböl vajon milyen van, elmentem megnézni s kiegyeztem pezsgöszinnel, majd ha kliprobáltam falon lehet hátrálok, ha jo akkor féláron megusztam, s még lehet egy vödör nem is kell, 1 honapon belül visszavihetem blokkal, akkor meg majdnem harmad ár ugye. Azért a sárgáért annyira nem voltam oda, ha lettem volna az lenne, nem annyira fontos. Elöszobába csak napszin mehet, ahhoz ragaszkodom. Szoval vannak festékek, jok-e majd kiderül.m

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése