vasárnap, április 18

Husvéti sonka és renoválás

Itt a sonka karácsonyi eledel, néha van husvétkor is, néha egyébként is. Most láttam ujságban van, szoltam Daninak hozzon, de eléggé hétvége elött ment vásárolni, sonka sehol, gondoltam már nem volt. Husvét után megtaláltam a mélyhütöben.
No amit én láttam az nem fagyasztott volt, ugye.
Igy tegnap sonkát sütöttem, fött sonka volt csak grillezésre várt, igen .. svédek van hogy, nem mindig nem mindenki be szokták kenni valamivel s átsütik. Nem szokott nekem izleni amivel kenegetik, viszont mivel ott álltam egy fagyott sonkával, 12% levével mikrozni nem akartam bevágtam süljön át.
Svédek burgonyával, szosszal, zöldséggel, áfonyalekvárral stb eszik, ezek valahogy nem készültek hozzá tegnap, nem volt idöm se, meg nekem nem fontos, mondtam Daninak ha akar pucoljon krumplit, akkor csinálom a többit, nem pucolt.
Viszont este ettem kenyérrel, aztán meg nem gyöztem inni, sos volt. Igy most itt egy csomo sonka, lesz pizza is....

Renoválás:
Most olyan nagyon jo:)))))) No nem, nincs kész, csak alakul, most már nappali 3/4-e lefestve, az ablakos fal van hátra ami nem sok, de teraszajtot is, 3 ablakot is vagyis keretüket körbe kell festöszalagoznom, no ezt utálom csinálni, s a sarok van hátra. Mivel virágokat el kell szedni festés miatt, igy akkor már lezuhanyozni öket s ablakpucolás, ez a mai tervezet.
Rengeteget pakoltam, szortirzotam, kidobáltam s még mindig sok átnyálazni valo van. Volt olyan nap a héten, hogy szortiroztam, elpakoltam de olyan mennyiséget, hogy másnap megmozdulni se volt eröm, no akkor meg semmit csináltam.
Most a szekrények helyükre kerültek nappaliba persze nem oda ahol voltak korábban, de család az elégedett. S ez ami annyira jo, végre valami már a helyén, alakul, látni egyszer kész lesz végre már.
Konyhában a falcsiszolás az vár, nem megy minden egyszerre, de ha pl kalitkasurolos nap van akkor csak az, többre nincs ereje a vállamnak.
Chris tegnap totál lökött volt: "miért kell mindent narancssárgára festeni? Ugy nézünk ki....erösen gondolkodott csepp szünetet tartva.. mint, mint egy öszibarack" Mondtam erre, hogy akkor barackszinnel kellene festve legyünk. Aztán eltünt, igy késöbb hivtam nappaliba, hogy szerinte ez milyen szin? "Ronda" Mondom narancssárga? "Nem" Miért mondod mindent sárgára festünk, mikor éppen most festem el a sárgát? ( S nem is narancs volt, csak napsárga) pedig--pedig majdnem tényleg narancssárga lett, de azt nem tudja:))))
Dani kedvenc szine is a napsárga s sárgák, azt legalább felismeri. Szintévesztö.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése