vasárnap, április 18

"Mi lesz, ha fészkelni akar? "

Lili. Kaptam a kérdést inkább igy válaszolok rá.

Ezért is olvasok és olvasok, hogy ki tudjam küszöbölni.
Ha jol kiokosodtam és ugy sem tudom kivédeni és nagyon komoly a gond akkor kap egy hormoninjekciot.

Ekkiknél állitolag rövid ideig tart a hormonos idöszak, ez jo. Ha viszont belelendülnek a tojásrakásba akkor nem biztos akarodzik abbahagyniuk.
Nincs kizárva kap fiut, persze én szeretnék nemes fiut vagy többes számban fiukat is, de.... sok a de.
-Ugye nagypapagájok nem biztos elfogadják a hazahozott társnak szánt tollast.
A kicsi madarak sem biztos elfogadják, de náluk gyakoribb nincs probléma.
-Ronda önzö is vagyok, imádom igy ragaszkodik hozzám, s nem biztos folytatná ha társa lenne.
-Nem akarnék én tenyészteni, hisz olyan nehéz szeretö jo családja legyen majd a babáknak.
-Kicsit tartok a hangzavartol is.
-Hely sincs annyi, hisz legalábbis az elején saját nagy kalit dukálna utána meg akkor inkább félszoba leválasztva már ha 2-3 ekki lenne... de akkor meg lehet tojásrakási sürüség miatt szét kellene szedni öket... szoval sok a de.
Majd meglássuk hogy s mint lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése