péntek, április 9

Csibék

Konyhai ramamuri miatt behoztam ide az uj játszojukat, hát föleg Lili remekül elvan rajta. Kecske´k lecsekkolták, aztán ha Totte kint van s rámennek kecskék akkor megy védeni a játszot. Kellen ide be is egy, de már nem férünk el:(

Totte csíp. Nem haragbol, nem félelelmböl, nem dühböl cska csíp. Játék, neki, nekünk meg nem. Probálom leszoktatni, bántani nem akarom, csak nagyon finoman dobolok a csörén, de ugy hogy érintés, abszolut nem fájdalom, tudom érzékeny a csörük. S beszélek, nem! Nana! Néha azt hiszem haladunk, felfogja aztán megint nem, többnyire ujjunkat de néha fülemen log, Tisszi már nem engedi közel szájához. Volt ra´fogtam csörére mint másik madár tenné, az se segitett. Ha valakinek ötlete van irja meg légyszi! S le kell reszelni is csöréböl, na az extázis neki, imádja;)

Lili kalitját elfelejtettem bezárni tegnap, ma viszont jol elaludtam, nem jött ki, aludt ö is:) Neki tegnap volt pedikür, már nagyon sok a karc rajtam;)

Multkoriban láttam egy apritot, zöldség gyümölcsnek, de mivel reklám film is volt hozzá az üzletben gyorsan léptem, -utálom az ilyeneket- viszont utána nem hagyott nyugodni;) Tegnap megne´ztem, máshoz volt film, s megvettem kemény 150 kr, de szépen laskázik. Adnám én egybe a kaját nekik, dolgozzanak vele, de töbnyire ugy a padlon landol, muszáj apritgatnom.
Bonuszként ma vacsorához (kelkáposzta fözelék) hagymát is ezzel kockáztam, nagyon szépen aprora vágta.

1 megjegyzés:

  1. Ropi is csíp, vagyis inkább harap! Laci haragszik rá, én is néha, de ha több kettőnél, be vágom a kalitkába. Utána visszafogja magát, de azt hiszem ő alapvetően ilyen csipkelődős, nem akar bántani, csak úgy rágja az ujjunkat, nyakbőrünket, mintha fát rágcsálna. Viszont a számat óvatosan birizgálja, bogarássza :)

    VálaszTörlés