szerda, április 18

Éjszakai vásárlás

Tisszi nem talált polot, ujjatlan pántos valamit igen  de ujjasat nem.
Én viszont találtam valami cikket a pontmost divatrol és éppen madaras meg tollmintás a modi, no benéztem ide: rövidujjuak, H&M találtam csomot erre Ö, hogy az alakja... mondtam neki ne csináljon már problémát abbol ami nincs, felesleges éveket elpazarolnia az életéböl azzal elégedetlen azzal amivel nem kellene. Nem torzszülött, normális, bár minden nem is passzol (nem standardok a kispárnák) de semmi gond vele. Hizzon harminc kilot, foggyon le abbol huszat aztán majd a plusz 10 kilojával olyan vékony és formás lesz ;) nagyon röhögött, jok az ötleteim.  Itt a madaras, nem pont ilyet nem akarok venni neki, csak mutatom.
No erre mondta ugyis kell "fix" meg jok az ötleteim, menjek vele vásárolni. Oks ha szerzel  egy toloszéket s tolsz. Mert hogy sikerált ugy megemelni magam, hogy 5 perc mig kitotyogok a fürdöig, nem kiegyenesedve s pont ugy nézek ki mint aki becarrt. Néha a kés szurkálja gerincem, bal oldal, tudom hol behatárlhato. Dani bologatott, tudja. Mondom, he, olyanod még nem volt amivel nem tudta´l menni, hát tényleg nem elismerte. Ilyen carr nekem se volt még soha. Dokihoz ugyis megyek csütörtökön, megbeszélt idö, ill kaptam, nem kértem,  hivott, kitárgyaljuk a maréknyi fájdalomcsillapitot amit zabálok nem erre, honapok ota. Most erre még eszem a Tramadolbol plusszba, akkor jobb, nem jo. Aludni igy sem tudtam éjjel, hát neteztem ágyban.

Találtam ezt: Tissz G-H kosaras én csak E. Naná, mit szeretne a lány? Ha lenne biztonsági vastagsága, még véletlen se látszodjon bármi át. Ebben a méretekben nincs, még E néha van, nekem meg nem fontos.
Ez enyhén bélelt, amit linkeltem. Ennek pedig elég barátságos a fazonja. Aki nem cipelt sok tizdekás kebleket az nem tudja milyen fáraszto a vékony pánt. Vettem szilikon pántszélesitot, nem csuszkál, szélesebb, de az alá meg izzad az ember. Arrol meg ne is beszéljünk itt már csak minöségi "fix"-ek jöhetnek szoba s persze mind aranyárban van. Aztán a használatbban nem biztos beválik, én konkrétan még egyet sem találtam ami kényelmes lenne, volt C-ig, tinikoromig amikor inkább takart mint cipelt sulyt.

Meg találtam ezt: naná csak USA-ban van vagyis nem találtam közelebb.  Cuki kis aranyos formájuak s jo kényelmesnek néznek ki, talpuk remekül hajlik. 
Baromi drága ahhoz kisérletezzek + szállitás + vám. Elsö körben még azt sem tudtam összehozni hogy az itteni 37-es az milyen számon fut ott?
Aztán van ám nekem közelebbi kedvenc márkám is,     ez , egy papucsot már kinyirtam, egyet hordok, s van egy szandálom is. Na van itt? Alig, éjjel találtam egy helyen aligválasztékkal meg egy netest is de akkor már inkább megrendelem direkt a németektöl. No ennek a mérete abszolut nagy, a 37-es inkább 37,5 böven, itt szoba sem jöhet 38.ast vegyek csonak. Ezek is drágák, Bp. -en szoktam venni de ugye ritkán járok arra.

Meg találtam ezt: zárt  több helyen, meg ezt a pántos-tépözáras-komforttalpu  és ezt a pirosban-feketében-barnában is van. Több cég "ingyen" hozza-viszi vissza, beépitve az árba. Tehát ha valahol közelben találnék  is jo lenne, felprobálni ugye. A kedvenc másik papucsom 2 éve vettem, meg is szünt a bolt ahol, az a papucs valami "kék repülés" annak még a gyártoját sem találtam meg, az se volt olcso de remek. Most igazábol kellene nyitott nyárra itthonra, a sürgösebb. Nagyon nem mindegy miben tipegek, azért elég sokat tipegek;)  Izé.. elég sok azt hittem-jo papucs sorakozik a polcon, amik nem jok. Naná, Tissiznek meg 1 számmal nagyobb a lába me´g örökölni sem tudja ;) bezzeg amiket meg nem kellne azokba belefér s lenyulja.

Más hir az az a jo hir, hogy nincs hir. Viszonylagos nyugalom van, multhéten vagy 5x taxiztatta magát, azért arra már kezdtem bepöccenni, oldja meg, van busz passzolják magukat a menetrendhez. Kurva drága  a benzin furkázni lustaságukat. Heti 1 max két alkalomért nem morgok, de legyen már határa.

No ma inkább nem fogok "vásárolni" éjjel, olvasom a neten tatált egyik könyvet az az Almácskámon az ágyban, ezt imádom, madaraktol nem tudok lámpánál olvasni, probáltam kipaterolni öket a nagykalitjaikba de nagyon tepernek be a háloba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése