vasárnap, április 1

Április lett

Bolond április, itt is hideg van (már napok ota), de legalább átvágtam Tisszit. 
Elöször elmeséltem, hogy a tetkofesték a fogamzásgátlo tablettákat hatástalanithatja többé-kevésbé, aztán meg hogy Lundban függövasutat épitenek, üveges lesz az alja a kilátás miatt, mint hajok is vannak üvegaljuak a tengert lássák a kirándulok vagy bungalok a tenger fölé epitve ablakkal lefele. 


De jo az, hogy már április van... Anyu március elején került korházba, 30.-án halt meg, a márciusok azota szomorubbak,  s bár világosabb szokott lenni és tavaszibb légáramlatok is jöhetnek akár -ugye ez itt nem biztos,  hotakaros marcius is volt többször- akkor is olyan télvégefáradtas a honap. Nem szeretem, jobban holdkoros vagyok mint februárban szoktam lenni bár idén még hallgassak, az átlagnál jobb volt  a honap. Kb 3 hét lemaradásban szoktunk lenni Mo-hoz képest itt lenn délen, na ez most ippeg jo legalább nem fagynak le itt a rügyek. 


Tisszi ujabb megfá´zason van tul, most jön a husvéti szünet,  a "hosszu péntek" (nagy péntek) itt ünnep, igy Daninak is rövid hete lesz.  Tisszi irogatja mit kell vennie, cipö, polo, nöifix, kardigán, stb... valamelyik nap majd barátnöstül elmennek vásárolni. (Utána meg dühöng, hogy minden bizsut megnézett a barátnöje;)  )  Számolgatja a napokat hogy mikor utaznak Mo-ra az EU-s csoportmunka miatt, már irtam erröl, hogy kaptak eurokat rá.  Böszen tanul magyarul, magyarázzam: csinálok, csinálom, csinálni..mikor melyik miért? Megcsinál. Igekötökre legalább emlékszem, de hát mit és miért én a diszgráfiás. Irni ennyire helyesen is csak a fotoképes agyjárásom miatt tudok,  viszont elökaptam Dani magyar könyveit igaz angol-magyar, de legalább megmagyarázza a miérteket, olvasgassa s teszi is. 


A viszonylagos nyugalom folytatodik itthon, néha hivja Chris az apját vigye-hozza ide-oda, de hetek ota nem láttam s jo ez igy most, kell lenyugodjunk. Találkoznék én vele szivesen, hiányzik a pozitivrész, de nagyon félek egy szo, grimasz és olaj a tüzre, hagyjuk lenyugodni inkább. Tisszivel nagy dumálásokat folytatunk, sokszor belém van növe, ragad rám, de hát ragadjon, ha ez kell a kis lelkének a nyugalomhoz legyen ez, jussunk tul a nehezén, legyen erönk tovább lépni.  


A héten nem alkotgattam semmit, a kis Almámon pakolászok,  rendszerezek,  imádom. Egyre jobbban kézre is áll, alakitgatom is magamhoz, hozom-viszem még ágyba is bujok "vele" s felemelem az ágyat majdnem mint fotel-hat-támla,  lábrészét is, papagájok körlöttem boklásznak vagy este már alsaznak s én sötétben pöszmögök a gépen, kivilágitott betüket is látom, vagy Tisszi odabujik mellém s szorongunk ketten kellene egy szélesebb ágy;)  Már tv-t is tudok nézni gépezés közben, lájtosabb programot, közben Tisszivel beszélgetünk. Kötéstöl elkezdett lebénulni a kezem, talán kissé feszült is voltam;) most nem kötögetek, ugyis drágák a fonalak. Tavaszi vakara´s is rajtam, koszt vakarok innen meg onnan, hol ezt látom meg kellen csinálni, hol az jön szembe, hol jön de le van ejtve, várjon, pl ablakot baromira nem fogok mostanában pucolni, megint elkapott a felfázás is, melegre lettem itélve. 


Tisszi laptopjának a számláját is megtaláltam aztán pénteken beszéltem a "Fogyasztovédelemmel" mint szabályok, garancia egy évre adott, de a "konzument-vásárlási-törvény" felülirja annyiban, hogy ha bizonyitani tudja a vásárlo a hiba ott volt gyártástol akkor a saruk. Neten már elötte rákerestem erre. Besz´letem még Hp-el is, ha nem él  ez a leirt -üzelt dönti el jogos lehet vagy sem- akkor haha...nem értettem elöször 1500-at halottam, aztán 1000 az azért elég ocso itt, majd a már jot hogy 5000 a javitás. Na azé már ujat is kapok. A hibát kiirta: a hütés nem megy. No erre jogos a poros hely, az ugye nem él itt nálunk, vagy takaron, ölbe, de Tissz figyelt ne melegedjen, hütöszönyeg alatta, ugy tartotta szellözzön, szoval ez se él, de lehet-e bizonyitani?  Mondtam már utálom Hp laptopokat-t? Volt már és szivatos volt, 2x halt meg az agya vagy szive alias kék halál. Nem is akartam megvenni ezt, de még igy is ez volt a legjobb a rászánhato kereten belül, már  ez Intel Core i3 volt/lett, ami akkor tök uj volt még, az az akkor pár honapos ujdonság. Na kék halála ennek is volt már 1. Remélem a kis Almám jobban fogja birni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése