szerda, április 4

Csend. Ne legyen vihar!!!!!!!!!!!!!!

Sok év tapasztalata az, hogy mikor kicsit nyugi van és csönd, már éppen kezdenék kicsit megnyugodni akkor rámtör a frász, hogy vihar elötti csend?  Sajnos az szokott lenni. Ma eszembe jutott ez, igy extrán szorongok, félek...s miért is juthatott eszembe... Dani ma bowlingozik, a céget 2 ffi vette meg részben, jo néhány éve éppen konkursba ment volna a cég, ez a 2 volt  Agy, mögöttük állt a pénzeszsákos XY cég, rész-tulajdonosok. No nekik adták el az Agyak a céget, igaz most rendesen müködik.  Az egyik Agy nyugdijba megy a másik nem tudom. M lesz a cégvezetö aki kollega most, ez már kiderült, Igy most az 1 vagy 2 Agy bucsuztatására vacsoráznak és bowlingoznak.

Tisszi pedig vásárol.  Itthon csönd, csicsergökön kivül meg hol megy valami zenebona hol nem. Találtam egy magyar tv csatornát, multkor is találtam valamit de oda le kell jelentkezni, ide nem. Meg is kuksiztam az Álomépitöket, a 7.-részt. Amcsi hasonlot néztem régebben néhányat aztán annyira elmentek a Isten hudenagyszolgája meg hu de nagy hösök felé s tul sok volt az érzékenykedésük benne -könnyeztek zsinorba, odáztak- hogy valahogy azzal tele lett. Telejesen belefér néhány szép szo,  könny, de a tuldimenzionált dicshimnuszoktol kiver a viz. Volt svéd változat is, de aki vezette azt ki nem állhattam, olyan vizcsapbol is az a nö folyik féle, oriási önbizalommal, amikor meg nem szerepel eleget akkor telenyomja a sajtot a magáne´letével.

Szoval csönd,  vacsora készül aze´rt,  ha éhes valaki eszik, ha nem esszük holnap.
S akkor már egy apro ötlet is: addig-addig föztem a "kását" madaraknak, hogy kideült kicsit másként no meg füszerezve isteni finom. Maiban van szük dl kuszkusz, szük dl fekete quinoa, szük dl piros rizs, kb fél dl étkezési zab, s maradék a fél literhez nagyszemü quinoa került.(Utolagos javitás: nem quinoa hanem bulgur.) Utobbibol van itthon "hagyományos", tört, barna, meg ez a nagyszemü, utobbi a kedvenc de nagyon finom más dolgokkal együtt is. Enyhén emlékeztet a tarthonyára (imádom, itt nem kaphato de szoktam hozni)...na most jol ráéheztem a paraszttarthonyára;)  Szoval ebbe a "kásába" mehet ami van, hántolatlan rizs is, ha valami nagyon hamar föl azt késöbb jo beletenni. Jo étvágyat! :)

2 megjegyzés:

  1. Kóstold meg még a bulgurt is, az is nagyon finom!:-))) Török receptekben találsz rá!:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Elirtam, belejavitottam, bulgur a nagyszemü.tört-barna s kedvenc;)

    VálaszTörlés