szerda, április 4

Hát nahát:))

..hogy mik vannak:)))

Felhivta Danit a szolgáltatonk (1 mobil, 1 vonalas tel, 1 "vonalas"net meg egy usb-s, ez csak mert igy volt olcso Tisszi laptopja, lejár juni/liusban s lemondjuk van a nevén, és még 2 mobil az enyémen) hogy le fog járni az ideje, s lehet hosszabitani mobilt és akár és *** majd irom;)  mondtam Dani majd lesz késöbb, hosszabitani persze, nincs semmi bajunk a céggel. Össze÷beszeltünk a sráccal;)

Már  elsö mobilom még Chris babakorában vettem is már náluk volt,  aztán ha nehezen de csak Danit is idacsábitottam néhány éve azota feleakkora a számlája havonta, ugye hisz ha az ügyfél másfél orát szofos nem teheti le de fizetheti.

No még mielött Dani hazaért elmondtam Tisszinek a büvös szot: iPhone (4S, 16 gb)
Aztán puhitottuk a Pappa-t. Hivott ismét,  técseltünk, hol Tisszi kérdezett valamit hol én vettem át a telefont hol Dani ismét, szoval kiderült hogy hát az én második elöfizetésem már lejárt, na arra is rendeltünk egyet.
Igy ez most azt jelenti forintositva kb 11000 ft/telefon/ho /2évig, nincs perc és kapcsolási dij, lehet akárkit hivni vonalason vagy mobilon országon belül, akárhány mms, vagy sms, és 10 giga internet/ho.

No kb anyagilag forintositva kb 3000-5000 ft-al lesz több havonta a 2 db telefonra összesitve. Nem lesz családi csomagunk, de lesz Daninak is netje a telefonján, bár igen eröst ragaszkodik a millio éves Nokiájához s ami még a régi dijban benne, hogy 100 kr/ho még 2-3 honapig lenne, a másik telo emelt havidija. Kiesik Tisszi 6000 sms dija is (kb 2000 ft/ho), azt megszivtuk, megrendeltük s nem tették rá lett több ezer kr-s számla de jováirták.

Sose voltam iPhone rajongo, az a sose lesz hisz drága kategoria, bár miota Almácskám van azota többször beugrott jopofa lehet az is, de ennyi. Olvastam is mostanában ráfizetnek a mobilcégek arra konkurálnak egymással s a drága telefonokat használják csábitonak, de ez is hidegen hagyott.
Tisszi persze álmodozott de soha egy szoval nem kérte.
Erre egy telefonhivás, no ennyiért nagyon is megéri. De, Tisszi mondta ma, hogy oksa most ez igy de lehet legközlebb hozzászokva majd a teljesárut kell-ene megvenni, lehet, lehet nem.
Több hét a szállitási idö, Tisszi felkutatja a neten az infiket rola, álmodozik, "szerelmes";)  Azt az orrára kötöttem, ha meg is jön az utazás elött nem viheti magával, viszont igy a szülinapija megoldva, jelenleg nem sok más vásárolhato dolog van aminek jobban örülne:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése