kedd, április 10

Képmegtalálási gyakorlás




Probálom megtalálni azokat a képeket amiket szeretnék, hát..... most gyakoroltam egy kicsit. 



Sajnos ez a doboz sincs már meg, szerintem gyönyörü lett. 



Ezeket senkinek, az elsö krétázásaim,  egy nagyon ritka szalvétával készültek. 



Igy készült, sk terveztem, fürészeltem, csiszoltam aztán állitottam félig össze dekuzáshoz majd készre. Lovakat imádo barátoknak készült. (papirzsepi tarto)


Kedvenc órám:) 


Azt hiszem ennek is lett gazdája. (kulcstarto szekrény)



Ezt végül nem adtam el s nem is fogom:) Könyv alaku doboz, remek pl a tv/stb távirányitoit beletenni s ez van láthatoan a nappali asztalán. 


Ezt a tálcát eladtam, vigasz jo drágán, meg nem tarthat meg az ember mindent de azota is sajnálom, kellene csinálni még egyet.  Ez a tálca jo példa arra mikor pácoltam is, majd be kellett zárni a pácot ne üssön át azután festettem ott ahová a szalvéta került. Lakkozás, repesztés, "koszolás" lakkozás. 




Ezt a dobozt is eladtam mondhatni pillanatok alatt. 




Szigoruan saját, imádom, gyönyörü. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése