péntek, március 23

Pozitivan bár negativ zörejekkel

Miután Tisszi jo 2 hete kibukott,  megtelt a bili és kiborult. Mig rolam van/volt szo hát ...  No de ne má a kis tinigyerek élete legyen totál tönkrevágva!
Nagyon okos barátnöim vannak, s idönként 1-1 nagyon találo rövid mondattal megmondják a lényeget, az egyik mondat kb " Miért 3 szivjon az 1 hülye döntése miatt?"
No aszontam elég, vagy elhuzza innen a csikot a kölök vagy költözzön el vele apja is, aztán házeladás s folytatjuk külön, szépen azt is megkérdeztem akar-e válni? Nem akar. Én sem. Bár rengeteg a vita utobbi idöben, én csattanok a szinte semmire hisz az ideg-háloim baromira szét lettek szaggatva utobbi években, de szeretet az van meg össze is vagyunk növe, 87 ota ismerjük egymást, 24,5 év, 23,5 pedig együtt is élünk. Sok év, szinte az egész felnöttkorom.
Hogy mit mondott vagy sem a "drágafiának" azt nem tudom, de nagy dirrel-durral pakolt s költözött. Azota csend. Rémálmaim vannak, hogy sikititozom-e vagy sem azt nem tudom, nem szoltak, de folyamatosak a rossz álmok, az egyik alapálom az az ujra hazaköltözött, A durvább, hogy megölte Tisszit, apja meg mondta majd ha kitisztult a feje elmondjuk neki, mire mondtam az ugy nem jo. Na persze az ilyen álmok rábnyomják a nappalokra is az pecsétjüket, de akkor is pozitiv az, hogy nyugi van itthon. Csönd. Na nem kukultunk meg, s most is csattanok meg Tisszi is, volt egy ujabb kibukása is, kiderült attol fél engem öl meg a bátyja. Az is igaz megigérte telefonon egy hete, hogy megöl. DE! nincs itt s nagyon-nagyon jo. Elkezdtem felébredni, kreativkodok, orákat beszélgetünk Tisszivel, máskor is de most többet,  -simogatom ki az aggodásait, amennyire tudom, beszélje ki magábol- rengetegszer barátnöként kezel, szoktam neki mondani, hogy Banyus nem vagyok tini vagy ugy nézek ki? :)))) szoval ez a rész remek.
Mi van ha hazajön?  Jöhet ha:
-nincs narkozás, bármiko tesztelhetjük, tisztának kell lennie
-nincs bagozás, csak millio vita volt belöle, pocsék is érezni ugy hogy majd 1 éve nem szivom---ill szivtam néhányat mikor nagyon kibuktam, de ha aszondom 1 doboz cigi sem a félév alatt --- nem akarok visszaszokni, aztán narkosok szoktak bagozni = ha nem bagozik nagyobb a sansz nem is narkozik. Mindig vita-veszekedés, millioszor mondtuk ne menjen be Tisszi szobájába ott ki balkonra,  füst be Tisszihez, Tissz éjjel arra ébred nép mozog a szobájába ö meg meztelen a félig lerugott takaro alatt... Vettem zárat amit apja nem szerelt fel az ajtajára, hogy azt nem lehet mert veszélyes. Na igen meztelenség nem veszélyes, mutogassa magát ö! Grr... S a drága barátnöje se bagozzon itt, hisz viszi magával a fiut,  Chris hol bagozik, hol nem, sosem teljesen mentes, pl 2 hét semmi s akkor egy buli szivja, vagy 1-1 et vagy napi fél-1 dobozzal naponta, változo, de nem is az a "beégett" bagos mint én voltam.
-napi zuhanyozás, tiszta ruha mert egy büdös izzadságszagu pláne remek mikor többnapos szag öklendezni lehet de nem komunikálni.
No kb ennyi a feltétel, meg persze ne üssön, törjön, zuzzon, fenyegessen a megveréssel, megöléssel.
Barátnöim azt mondják alacsony a kivánalom, szomoru ezt is nehéz betartani.
Ha meg mégis jön? Akkor megyünk, szétmegyünk, ha apja hagyja feltétek leszarásával jöjjön, korántsem vonultak el a felhök, elég volt. Amiröl nem szoltam eddig, hogy pl az ekcémám ugy eldurvult le kellett vágni a hajam kopasz voltam hetekig, ujra s ujra vágni le jöttek le a "sütik" is géppel,  aztán szépen gyogyulgattak a sebek, krémezni is lehett igy már,  s most már jo ujjnyi "hosszu" hajam van, nagyon kellemes simogatni, meg volt egy öngyilkosság kisérletem is, na most boruljak el ismét s hagyjam itt Tisszit? Nem lehet logikusan gondolkozni és viselkedni beborulva, ezt már tudom.  

No de ;)

Röviden
+ jobban vagyunk mi lányok a dáthábol
+nyugibb van itthon
+gyakrabban süt a nap és melegszik az idö
+kreativkodok
+Lili kevésbé hormonos


Tissz bekapott valamit vsz bacit, aztán mikor már kezdett magához térni, akkor kitört rajtam, Danit naponta kértük hozzon zsepkendöket, Ö meg"Hogy lehet ennyit elhaszálni?" Kovács-fajták vagyunk, igy,  homár orrunkhoz és arcorri részeinkhez képest fako ollo.  Egyik nap Tisszi teljesitménye < 500 zsepi volt. Nem tulzok! Tegnapra kezdtem én is éledni, annyira nem porszivot ölelgessem, stb, de a kis mühelyemben játszottam, bevittem szegeket, csavarokat, kalapács, kis elektromos csavarhuzom s pakolásztam a falon is, kép itt.
Kretivkodás:


Üvegfestés mint igazi hobbi azt nem, arra a higitos, kisüthetös stb festékek lennének a legjobbak, nem büzölgök itthon,  meg nem akarok még egy fejszét vágni uj hobbyba, baromi sokba kerülne az is.  Igy csak veszek szép üvegü lekvárt, stb... s mennek füszeresnek, müzlinek, reggeli italporosnak, stb... sokka vidámabbak igy a fiokok, polcok, én meg pepecselek, játszom. 

Ez egy kleenex tarto, (zsepi alias arctörlö)  egy pirosfejü csöre megzabálta, lehet ki tudom potolni, meggyogyitani, lehet nem, de legealább megprobálom. Vannak üresek, tehát se nem anayagi se nem hozzáférhetetlenségi oka nincs a mentési akcionak, csupán cseresznye meg tudom-e csinálni? Kihivás. 



1 madár itt, 1 ott, teljesen szagtalan cuccokkal dolgozom. 



Na ott nem vagy jo helyen Elliot, kissebb vagyont tehet tönkre a csöröd ha az olasz dekupapirjaimat kezded csámcsogni, s nem is biztos potolhatoak, huss!***



Lili valamit lelökött, erre a tál törött, nem baj, ugy sem tetszett a formája, pár koronás turizás volt. 


Most már van hely száritani is a cuccaimat 


ez a kis büdös diszno meg ....


Már száraz volt, s nem az a jellemzö ott legyenek a mühelyben a szárnyasok, tul sok a veszélyes anyag is ott, tegnap valami eszméletlen jol viselkedtek, maradhattak néhány orát. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése