kedd, április 7

Szabotázs

Kik és miért, nem tudni még, csirkehusba (föleg fagyasztottba = nyilván még fagyasztás elött) üvegdarabokat tettek. Föleg 1 gyárto termékeibe. Ha jol emlékszem 500 t hust visszahivtak üzletekböl elsö körben, aztán többet. Aztán 1 valaki talált nem fagyasztottba is, de ugye az lehet valaki más "okos" ember csempészte be. Rendörség nyomoz, már SÄPO a titkosszolgálat is.

Azért itt olyan mennyiségü husrol van szo, és csak néhány esetröl üvegdrabokkal, hogy lotto négyest könnyebb lehet megnyerni, szerintem. Igy fagyasztottat nem veszek, nem is szoktam, csak nagyon-nagyon ritkán, viszont a nép fél, igy a nem fagyasztott csirkehus ára tegnap a szokásosnak fele alatt volt. Be is vásároltam, 5 csirke vár darabolásra, s adagokban fagyasztom. 2 csomag májat kirántottam este.......és....... a lányom rájött a rántott csirkemáj nagyon finom.
Svédek nem eszik a májat, néhányan igen, de többség azt mondja fuuuuuuuuuuujjjjjjjjj. Én meg mosolyogni szoktam, annyira fujolnak, de a kenömájast azt szinte mindenki nyomja be, ráadásul édesek a kenömájasok, 2 van ami nem nagyon édes (az az én eddig cska kettöt találtam) s a nagyon édes az szubjektiv, nekem magyar izlelöbimboim vannak a számban, azok szerint nagyon édesek.

Szoval a gyerekeim sem esznek ezt-azt, de tegnap Tisszike rájött ez finom. Összel arra jött rá mind a két gyerek, hogy a rántott gomba finom, hogy a gomba egy ehetö étel. :))) Viszont egyik gyerek sem eszi a kenömájasokat, kivéve Tisszike otthon a magyar valami "Régimodit", füstölt és Szegeden gyártják Pick, azt szereti. Magyar fehérpaprikával.

1 megjegyzés:

  1. Szia, küldenél nekem egy mélt, az indexen publikus a mélcímem. Kuncsorognék egyet :)

    VálaszTörlés