csütörtök, április 23

Padlolapokhoz...

Tavaly tavasszal megvettük, hogy a 4 helységben egyforma legyen. Kétségeink voltak folyosora jo lesz-e, nagyon kerestünk oda mást, de semmi sem tetszett vagy passzolt.

Aztán konyhákat megcsináltuk és azota hallgattam Danit ha szoba került, hogy de valami más kellene az elöszobába (!) is, meg folyosora is. Elöszoba ellen mindig tiltakoztam, folyosora meg mondtam majd meglátjuk.
Konyhában ötletemre elcsusztattuk a lapokat, eredetileg négyzet-négyzet mellé volt gondolva, ugy gyártották a lapokat. Aztán csusztatást és mintapasszitást folytattuk többi helységben is.

Nekem nagyon tetszik, hogy homogén az egész, Dani nincs meggyözve, "Nem kellett volna valami mást vagy fekete-szürkés ilyet letenni elöszobába, folyosora?" DE! Hideg szint, amikor szinte minden meleg.... orditanám.... mert ujra és ujra kérdezi, de nem orditok, halkan kedvesen ismétlek, csak unom, mert ha majd sokan megdicsérik milyen jo igy, akkor majd szerinte is jo lesz. Én is örülök ha tetszik másoknak is, de ha nem attol nekem még akkor is tetszeni fog.
Ezt a lapot több éves keresgélés után találtam egy foton, addig semmi sem volt az "igazi" bár azt is hozzá kell tegyem, biztos voltak igaziak, csak nem a pénztárcám árfekvésehez passzoloak.

Nagyon tetszik az is, hogy kö hatásu (követ hidegsége, keménysége miatt nem szeretem) rajta állnak emberek és mondom nem kö, lehajolnak megfogdosni, mert nem hiszik el :) Utálom ha valami más mint aminek látszodni akar és ez a másság, látszik. Ez a laminált pont belecsuszott a nagyon igazinak kinézö kategoriába:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése