csütörtök, április 23

Elcsuszott

Elcsuszott nagyon az elöbb az oldal, bemásoltam a magyar jelentést , hogy: Minden napnak megvan a maga ajándéka.
Meg bizony, több is, aprok vagy nagyobbak.
Aproság ugyan, de nekem nagy öröm, hogy végre kész a folyoso padlozata is.
Pénteken semmi sem lett. SZombaton kimentem asztali körfürészhez fürészelni, s hangosabb, kicsit füstölt is. Ezt már mondta Dani elötte napokban. Azt hittük a kör alaku fürész lazult meg. Elkezdtem keresni a másik fürészlapot és a brossuráját, ez ugy nézett ki kb, hogy be se tudtam lépni a garázsba. Igy nekiálltam kitakaritani, ha valamit kiküldök Danival, akkor leteszi középre... Takaritottam, ki is dobáltam onnan sok felesleget, szortiroztam, aztán megtaláltam a fürészlapot de a brossurát nem. Viszont akkor már kitakaritottam a tárolot is, az garázs mögött van. Lábam szétfagyott, azért ott bent még a kintnél is hüvösebb volt. Dani viszont csak rájött, hogy lehet szétszedni a fürészt, a lap nem inog, stabil. Kérdeztem, most kell venni másikat? Mondta használjuk ezt amig birja, magyarázott valami szénkefét alul... na ez nekem magas.
Vasárnap Dani Tisszivel lement nagyvárosba vá´sarolni, vitték a szállito kalitkát, Tisszinek is neki is kellett cipö, Tisszinek polok is, én közben probáltam hivni azt az embert, akitöl Mollit vettük. Ö viszont valami autokiállitáson volt, ahol nem volt térerö, aztán utolso probálkozásként akkor hivtam, mielött indult volna fél-családom haza, ekkor sikerült beszélni a férfival, Mollit megvették.
Hétfön sikerült 4 lapot letenni, 3x rosszul mérte Dani, mondtam is hagyja a francba de azért is csinálni akarta. Kedden ismét sikerült 4 lapot letenni, közben ide vigyél-onnan hozzál mind a 2 gyereket. Tegnap viszont kész lett a folyoso is.

Elsö képen a hálom ajtaja elött állok, balra rögtön a dolgozoszoba, mellette Tisszi mostani szobája, jobbra mosokonyha, messzebb jobbra a fürdö, szembe elöszoba aztán a konyha, elöszobábol a kispartvis elött van a nappali bejárata, azzal szemben pedig a ház bejárata, az mellett lépcsö emeletre, konyhában legmesszebbik pult elött balra a kiskonyha, azt nappalibol lopkáltuk le sok éve. Ez volt a fsz alaprajza:))) kb 102 nm.
Második kép pedig a konyhábol, rémes rendetlenség van, de olyan mint ha egy sötétszürke háloval be lettem volna vonva, lebénulva, miota ez a padlorakás ment. Lécek lesznek, még le kell csiszolni és festeni öket, és a küszöbök helyett fémlécek lesznek, venni kell, nagyvárosba utazni mert ha van is helyben az egy nagyon drága üzlet.
Aztán.... mikor ideköltöztünk, most lesz 10 éve, elsö az volt, hogy emeleti nappalibol és elötte a közlekedöböl feltéptük a szönyegpadlot. Brrr... ronda is volt és porallergiásak vagyunk 3-an. Helyette a kb 36 nm laminátot 3 nap alatt sk raktam le, nem volt asztali körfürész, cska egy olyan olyan le-fel ugrálos elektromos kicsi (dekopir?) minden lapnál rögziteni kellett egy vezetö lécet, kimérve, berajzolva, és minden lapot ragasztani kellett, még nem volt a klikk-szisztéma´s mint most, vagy lehet már volt csak nagyon drágán. Egyedül 3 nap alatt leraktam, akkor még fiatal és egészséges voltam. De jo is volt.

No megyek takaritani, már nem vagyok "behálozva":)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése