péntek, április 17

Le van .....

Fáradt vagyok, terveim voltak, de le van ..... Pihenek. Lehet majd késöbb délután beindulok, most nem. Folyoso padloját akarnám csinálni, rohangálni ki az asztali körfürészemhez, s vissza és rakosgani, neeeeemmmmmmmm....

Elöszoba majdnem kész. Ház alatt kb 110 cm magas légrés van, az az nem direkt a földre épült, leástak ugy 80 centit, betonkoszoruztak, (azt hiszem igy hivják) majd a ház kb 15 méteres hosszában betettek 1 betongerendát, keresztbe pedig fagerendák vannak.
Ide ebbe a résbe le lehet mászni, ott futnak a vizcsövek is, egész évben plusz néhány fok van lent, szellözölyukak körbe, azokon szoktak bemászni egerek a ház alá, most méreg van lent, bocsi, de muszáj volt. Egyszer az elektromos biztositékok mögül szedett ki jo pénzért villanyszerelö , másodszor már mi, aszalodo egeret, rémes csatornaszagot áraszt -állitolag csak kb 2 hétig - többször konyhában volt egér, csapdák, aztán felhivtam a biztositonkat, hogy hozzanak mérget, mert durvul a helyzet, akkor kb már 10 egeret cspadáztunk össze. Nem ragasztos papirral! Igy most méreg és most ösztöl nem volt bent egér. Erdö mellett lakunk, meleget keresnek, csak ne itt. Sajnos villanyvezeték szigetelését is lerághatják, kigyulladhat a ház. Madarakat is ezért nem etetem már a kertben, az is idecsalta egereket.

No szoval a lejárat az az elöszobában van, oda le a résbe, néha le kell mászni, 4 évente jön a biztositonk ellenörizni akkor lemegy, mérget is ezen át vitte le a "résbe" meg ha valami vizes-gond van. De nem jo helyre rakták a lyukat, Dani mondta tegyük odébb, én meg, hogy nagy melo, hagyjuk. Erre még kell vágni padlot, nem lesz mintahelyes, aztán keretezve lesz fém csikkal. Majd Dani kérésére ezen szönyeg lesz, és ez majdnem teljesen lépcsö alatt van, fölé 2 db kerekeken gurulo, rekeszes valamit tervezek, rekeszek a cipöknek, fölötte matrac, arra lehet ülni is, és Tisszi imád lépcsö alatt lenni, többször kikunyizta matracot vihessen oda, ott aludni, volt hogy "sátraztak" ott, pokrocokkal körbeboritva, gyerekeknek valami nagyon erös vonzása van lépcsö alatti kuckohoz:)

Elég vacak volt az elöszoba padlozása, mert kiugro-beugro, lépcsö, ajtonyilás .....
Küszöb elbontva. Konyhába már tavaly tavasszal letettük a lapokat. Laminált. Folyoso cserére vár, ott is 3 küszöb lesz elbontva és egy aranyszinü fémcsik lesz helyette. Lécek is lesznek falhoz, csiszolásra (régiek ugye), festésre vagy lakkozásra várnak.













Jutalmam pedig az volt tegnap, hogy megtaláltam az elfelejtett cipömet:

Igen, ilyen fehér a böröm, nyáron is. Nem napozok pincében, nem estem tejfölbe, nem haltam meg. Már feladtam a napozást, ugy sem segit és utálok napozni. Leégve meg már annyiszor voltam, hogy ha most 1-1 ezrest (svéd koronát) kapnék mindegyikért, akkor nem lenne gond nappali felujitása, uj butora sem. Beszolást is már annyit kaptam, hogy tüskéket növesztettem, s elöfordul visszaszolok. Egy svéd nöci "piszkálodására" nagyon eldurrant az agyam, akkor már vagy 15 perce gyözködött le tudok barnulni, Ö már csak tudja! Aztán védekezés, magyarázkodást megunva betámadtam kb igy: nem szeretnék 60 évesen olyan ráncos lenni, mint Te vagy! Válasza: "Még csak 50 vagyok" Ugye érted ;);)
Én se mondom, de kövér vagy, de ráncos vagy, de sovány vagy, de vastag a nyakad, vagy nagy a füled, stb....akkor mi a francért szolnak be a fehérségemre? Most már elég jol elvagyok vele, de nem volt ez mindig igy, jártam harisnyában nyáron, vagy voltak évek, hogy nem vettem fel szoknyát, ujjatlant, stb... s mindig mindig a megjegyzések. Most Tisszike szenved, szegény az én börömet örökölte, bár Dani is fehér, de ha napon van szépen lebarnul. Na nem, napozni Ö is utál, de kertben kell dogozni, aztán meglátszik rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése