csütörtök, augusztus 11

Arclemoso

Multhéten bementünk Tisszivel gyogyszertárba, ott is hagytunk 666 kr-t (kb 20 000 ft) kellett ez is meg az is, szappanok, samponok, balzsamok, stb.. neki is arclemoso, nekem is. No a kis hölgy hogy miért azt nem tudom, de ugy gondolta használja az én arclemosomat csak éppen most nem normál börre valot vettem, mert néha kb a hold állásátol és a széljárástol függöen nagyon bezsirosodik a böröm. Aztán láttam az enyémet használta s szoltam erre "akkor ezért nem gyözöm krémezni a böröm" ... ugy kitört belölem a röhögés:))))))))))
Igy most közreadom: Eucerin illatmentes zsiros börre olyan kis levegöbuborékok vannak benne, na ez tényleg müx s nem kezd el ezerrel zsirosodni utána a bör, bár lehet ez inkább személyfüggö?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése