kedd, augusztus 9

Nem

No ugy tünik Tisszi csak összezabált valamit, egy kis ezt egy kis azt, pl a tegnapi 5 nektarin után ma nagyon nem kivánta. Kopkopkop egyenlöre, semmi baja ma. A lappangási idö van olyan link ami szerint akár 3 honap, ki még nem zárhato de eléggé ugy indultunk ennek, hogy nem kapta el.

Chrisnek segitettem ma fözni, Ö fözte én meg álltam mellette. Nyugalom. Aztán már apja itthon mikor <100 decibel, azt nem tudom miért csak nagyon dühös volt apjára. Nem tudja kezelni, valami leszáguldott a lépcsön, nem mertem rákerdezni mi.

Elkaptam a villanyszerelöt is, jött, fütötestet nézett, szerencsére csak a falon kivuli rész volt tropa, -száradt le a drotrol a szigetelés, ami a multkor megrázott- falon belül oks. Frász az bennem volt, hogy ujra kell huzni a vezetékeket már biztositokig akkor annyi.... Viszont fütötestet azt kellene cserélni, aszongya: Jot vagy olcsot akarsz? Hát ha muszáj választani....
Szoval választani kellene fütötestet van drága és drágább meg dezájnos is van ám, na annak az ára..., gyárto LVI, ezt javasolta, aztán tudom már a feszültséget is 400v, teljesitményt is <1000W, olajos legyen, kellemesebb, most nem olajos van, felhasználás azonos kb. No meg az összes többi fütötestet is ellenörizni kell, és emeleten is van gond, azt is megcsinálni.

Csináltam ma tejfölös fokhagymás ubisalit, Dani, hogy "nem mertem többet enni a fokhagyma miatt erös!" Mondom mi van? Eröspaprikás, borsos..... ilyenkor mindig eszembe jut, hogy ifi asszonyként jol megetettem ebédre valami fokhagymás fözelékkel, kollegái meg szaglászták. Akkoriban még nem volt divat itt a fokhagymás kaja, na bezzeg azota.... No de utána évekig ette Dani a fokhagymás kaját amire azt állitottam vöröshagymás:)))))))))) Oks nem ebédre adtam neki hétköznap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése