péntek, augusztus 5

Vihar elötti csend volt

Elmentünk meglátogatni Tisszit, elege is lett a "dicsöségböl" avagy a nomád életmodbol, rovarokbol, koszos mosgatovizböl, meg a jo idöböl is.


A parkolobol busz vitte a látogatokat a táborba, itt a parkoloban több ffi megkönnyitö volt, meg egy wc az rossz, s lezárva. Ott a képen az a szürke, 4 ffinak elég egyszerre s több ilyen volt, na itt kezdödik a diszkriminácio! SE nök se gyerekek, még kissebb fiuk sem akik nem érik fel.

A táborban a busztol még vagy 2 km na nem uton, letaposott dimbesdombos szántoföldön ahol laktak, hát egy darabig mentem, oda kijött Tisszi, aztán Ök bementek cuccokért én meg visszaslattyogtam buszhoz és kocsihoz s mivel kb 70-80 km-re otthonrol voltunk, nagyon vágytam egy klotyora de meg kellett várni családot. Közben Tissziék börig áztak, szo szerint. Tisszi átöltözött kocsiban, D meg száradt, dzsekije alatt Ö nem lett vizes. aztán ott a közelben egy kajálda-benzinkuton történt ez-az, pl életem elsö csipös hamburgere bement a pocakomba. Nem tudom hány éve ettem utoljára hamburgert, nem mondhatnám szeretem.

Ez másnap.


De volt néhány szép nyári napunk a héten, ma ismét esett délután, de viszonylag szárazon megusztuk Tisszivel a vasárlást, csak itt helyben föleg kaja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Végre valahára ez is kész, na csak majdnem ám! Egy még nincs odaragasztva, az nem látszik a foton, mert a két konyha közötti nyilást elöbb meg kell csinálni, már van hozzá MDF, söt le is van vágva de még nincs a nyilás maga ugy megcsinálva fel lehessen tenni MDF lapokat s festeni. De ha lassan is de haladás.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No de.... azzal kezdtem vihar elötti csend... csodás volt, Chris normálisabb lett, tudtam az egész egy nagyon vékony cérnaszálnyi s féltem csend mint vihar elött... hát az elöbb kitört a vihar, most Tissiznek lett beigérve verés. ELEGEM VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés: