vasárnap, szeptember 4

Minikönyvtár

Vaku nélkül

vakuval

Sajnos kevés lett a padlo helye az a bizonyos távolság amit tartani kell-ene a faltol és összesen 7,5 m a nappali ott ahol a leghosszabb, a minikönyvtárnál ( az 102x122 cm).
Átrendeztük nappalit aztán ismét de látszott lépni kell, s mivel a bejáratnál kezdtük a lerakást igy tuloldalon a könyvtárnál kivül is, meg belül is le kellett vágni a falnál. Kalitok alatt lenne hely mozogjon, de ugye ott a 3 elemes szekrény ablakkal szemben, az is dugig volt könyvekkel, a könyvtárban könyvszekrények voltak, ki kellett pakolni. Ha meg már kipakoltuk akkor csináljuk meg végre, hisz nem is két perc meg utálatatos dolog is mindent kiszedni aztán vissza. Igy az anno már meglévö elvi tervet leporoltam, kiszámoltam, hány sin, hány konzol, milyen mély polcok a könyvek, mappák megméregetése után és csináltuk. Most falon a suly, padlo mozoghat, Mollycsvarokkal tettük fel, 1-1 akár 70 kg sulyt is elbir, könnyüszerkezetes ház. Össz 2 hétig, elöször a kipakolás, néhány nappal késöbb meggyöztem magam meg kellene csinálni rendesen, aztán Danit is, aztán hozzávalok is lettek majd kezdtek sinek felfurodni polcok méretre vágodni (Dani) s napok ota megy a visszapakolás és a téma/nyelv/iro szerinti szortirozás. Ma még vakon tudom mi hol van, na oks nem mindent s vannak hiányzo könyvek, de hol lehetnek? A nappali ajtaja mögé az egyik kivett könyvszekrényt bedugtam, hogy végleges vagy sem, nem tudom még, de most ott is van 6 polc, könytáracskában 21, a szekrénysorban csak 1 polcon maradtak könyvek, vsz a szekrénysort is, szofa-fotelek, stb ki kell vinni nappalibol, odébb csusszon a padlo. Szoval ezt megszivtuk, --- igen vannak olyan fal-padlo közé valo ékek lerakáshoz, direkt vettem már régebben van még 2 eszköz is dobozban lerakáshoz, de "nem kell! " a mekk-mester szerint--- azt hiszem mostmár elhiszi kell ;) Elöször szivtuk meg, ez is igaz.
Kész még nincs, abban a nagy dobozban és a kosárban pl videoszalagok (VHS) vannak, kellene már venni lejátszot és a kellö filmeket átvenni, van még legalább ennyi kazetta emeleten is, de csökken a rendetlenség és kis hangulatos lett, gondoltam megmutatom, melos céco, Cataflamokat deszertként fogyasztom hozzá, olyan jo volt ma este leülni és örülni.
Tegnap meg végre készre festettem a nyilást kis és nagykonyha között, ma vett Dani még egy 5. szegölécet igy ha méretre vágtuk akkor azokat is festhetem s lassan az is kész lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése