péntek, április 29

Nix

Igy hivják azt a valamit, ahová be lehet jelenteni hogy nem akarja az ember felhivják reklámok miatt. De csak a hálozati telefonra érvényes.
Jo sokáig mondtam Daninak kellene kellene...aztán valamikor pattant a cérna és elintéztük.

No de mindig van de...

Azok akikkel az ember kapcsolatban állt/áll azoknak saját regiszterük van és a vállakozásokra ez nem vonatkozik. Mikor frissek voltunk Nixnél, többször hivtak, mondtam sztorno mert Nixnél vagyunk, hagytak is békén.


Danit hivta egy tel társaság többször, néha beszélt velük, többször én, nem érdekel minket, egyáltalán hogyan? ez privát szám semmi köze a vállakozáshoz, de hivtak és hivtak, egyik alkalommal muki közölte hogy mi 300 kr/ho fizetünk a vonalasra mint elöfizetési dij. Bicska. Azt se tudja hol vagyunk és milyen kedvezménnyel. Mostanában csönd, már ismertem a számukat, fel se vettem ha láttam ök azok.

Másik a kedvenc ujságom, kb Csináld magad magyarra forditva, barkács. Hivott csaj, hogy valami másik ujság, mondtam nem érdekel, az ajándék sem, ha sok pénzünk lenne elöfizetnénk az ujságra mert az is jo, de igy nem. Gyözködött, hogy ajándék és rögtön le is mondhatom, én meg mondtam nem, nem becsületes dolog, az ajándékot az elöfizetök perkálják ki... erre jött egy könyv aja´ndékba, semmi elöfizetés csak egy könyv tölük.

Multkor viszont mobilra jött reklám, sok éve volt közünk egymáshoz a céggel...
Csörgött Tisszi teloja éppen hazafele voltunk uton, hallgattom, hogy mondja azt hivja aminek 44 a vége, -3 elöfizetés van a nevemen- aztán csörgött az enyém... 1 utálok vezetés közben beszélni, itt nem tilos ugyan. 2 nincs olyan fülcim hozzá, minek. 3 éppen mentem be a körforgalomba amihez nekem 2 kéz kellene. 4. hagyjanak békén mobilon reklámokkal. Hu nagyon gyorsan voltam kissé undok:)

**********************

Kilencedik napnál tartok, az tény kissé dinka vagyok, néha pillanat alatt pörög a nyelvem, máskor meg nem,-szinte fát lehetne vágni a hátamon- nincs felszállo ág csak durr, de lesz ez is majd jobb. Szépen csendesen biztatom magam, néha buksisimi gondolatban s most le is irom, már le merem irni:

NAGYON ÜGYES VAGYOK!

Április 20.-án (20-21éjjel valamikor) volt utoljára CIGI a számban.

ABBAHAGYTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIX

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, gratulálok, drukkolok! Én 35 év, napi 2 doboz után hagytam abba 2008 dec-ben, de segítséggel.
    Vigyázz, mit és mennyit eszel, ne hízz.
    ULAIVA

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy és köszi:)

    VálaszTörlés