vasárnap, május 8

Remekül vagyok:)

De tényleg, csak:

-néha a fél életemet adnám egy cigiért, bár ugy izre meg mittomén nem kivánom, izre gondolva már lehet inkább kifordulna ha megszivnám
-s pattogok ezért is
-meg okkal is
-meg majd véresre vakarom magam, szemeim, homlokom, a pollenek, ha valaki bejön kinti ruhában... én meg megyek zuhanyozni, ha muszáj voltam kimenni. Tisszi is egyre jobban szenved. Tabletta is légtisztito is csökkenti, de meg nem szünteti.
-meg szédülök már honapok ota, elöször néha volt, gondoltam majd elmulik (a hasmars is elmult ugye félév után, no oks sk tapasztalatbol kiderült laktoz nem ok, s hiába diétáztam honapok kellettek rendbe jöjjenek a bélbolyhok) de nem mulik a szédülés söt most már mindennap többször rohamokban szédülök. Viszont csütörtökön már beszéltem növérrel, aki mondta másnap reggel 8-kor tapadjak telefonra egy akut idöért, elözö nap nem lehet ilyet adni, Daninak értekezése volt igy pénteken itthon maradt, kértem tapadjon 8-kor, az az hivja fel tegye le kihangositva átveszem kicsit késöbb, 1-1½ orás a várakozási idö. Ez a hülye meg hagyott üzenetet hivjanak vissza. Persze ugy már sansz se lenne idöre, de nem is hivtak én meg kényelmesen elaludtam félkilencig, hogy hivja ugye. Ennyi. Se odaszédülni nem tudok lábbusszal, tömegközlekedes ugye nincs, vezetni meg igy hát nem igazán.. szoval taxi vagyonért oda majd vissza... De legalább mivel már majdnem dokihoz jutottam kevésbé szédülök.
-a jo sokáig szedett gyogyszerem mellékhatásaibol viszont elegem lett, föleg hogy sose tudtam éjjel kialudni magam aztán meg nappal kovály(j?)ogtam mig ki nem döltem. Persze dokival egyeztettem telefonon, féladag aztán semmi, most már lassacskán kiürül.
- a szokásos 3 havonta esedékes szurim (fogigátlo) viszont kimaradt. Ugyan kaptam receptet, kivételesen papiron nögyogyásztol, de nem találtam. Kiirattam ujra. Aztán már csak a kivéltása tartott egy hétig, aztán a növéhez nem jutottam le, szoval jol kicsusztam, meg kell várni a pirosat s 3.-5. napon ujra mehet a szuri. Ha eljutok. Igy aztán meg is kérdeztem a lányomat, hogy szerinte kizárolagos joga van-e pms-re?

Hát ez igy elég rémesen hangzott, pedig ma egész normális voltam, nem pattogtam khmmm csak alig néha.... de tényleg jol vagyok, ugy egyébként:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése