kedd, április 26

Hétköznapi szösszenet

Kiskonyhában eldugva vannak a hütök, a pulton a gépek, no meg beépitve a sütö magassabbra, felette az extra mikro, amit egyszer akkor vettünk mikor karácsonyra meghot a nagymikro amiben megy a sütés-fözés is s nagyra nem volt keret, csak egy egyszerüre. Szoval remek ez a kiskonyhás dolog kivéve néha.... kenyér egy lábas tálcán van, alatta ha van itthon félig sült baguette vagy ha éppen sok a kenyér... no ide tett a tálca alá valamit Danit. Mit, arra már nem emlékszem, akkor fedeztem fel mikor szag lett s kerestem honnan? Volt valami fémtálca is ott, ennek még lesz szerepe.
Nagytakaritás, ecet, Domestos, sirolás-surolás, folt maradt, olajozott tömör nyirfa pult.
A tálcát a rohado-trutyis aljával szépen áttette Dani az asztalra ahol vagy két nappal késöbb megtaláltam némi gutaütés kiséretében:((( Itt is sirolás-surolás s itt is folt ez is nyirfa olajozva.
Nálunk a család képes mindent a pultra és az asztalra gyüjteni, a megszáradt összehajtogatott ruhahalmoktol kezdve ujságokig, leckekönyek, a szinte bármi megtalálhato az egyetlen elpakolo az én lennék igy az, hogy a tálca ott volt 2 napig elbujva az nem feltünö.

Volt ez valamikor késö összel, nem olajoztam ezeket azota, kopjon aztán csiszolás. De nem én csiszolom, hagyom a bünösnek. No tegnap "nagy" nap volt lecsiszolta az asztalt. Már behozta, összerakta. huzom rajta a kezem, érdes. Kérdeztem átcsiszoltad finommal a végén? Hát azt nem tudta ugy kell.
Ö ma már nem.... hát szivem asztalra meg szükség van, a naturt képes a család holnapig tönkrevágni, kockával, csiszolopapirral átment rajta, ugy-ahogy használhatonak tünt, leolajoztam, Rátettem ma a karom..... aztán mondtam tegye a karját a pultra, amit én csiszoltam le tavaly s tegye az asztalra... tényleg nézd meg az apját vedd el a fiát, Aposom is ilyen volt. Bár Dani már szépen fejlödik, az elsö asztali körfürészt még szülinapomra könyörögtem ki, a ma´sodikat már azért vettük meg mert elsö meghot s kellett s már remekül használja.

Hát most majd csiszolhatja át az olajozott asztalt, hogy mikor is lesz a nagy nap? Attol félek ha rajta mulna éveket várhatnánk. No meg a pultot is csiszolhatja.

Meg a másik pultot is, ott a vizforralo romlott el s eregetett ki némi apro vizmennyiséget, kis folt....

Én is sáros vagyok, sikerült hidegzsiroldot cseppentenem a mosogato elé a fára, azt a jo magyart ami itt nincs, itt nagyon környezettudatosak, az itt kaphato zsiroldo bezzeg sose csinált foltot az olajozott pulton .

Hát ugy kellett, ugy kellett, káposztába hus kellett....
Nem akartam volna én ilyen szép nyirt, de ez passzolt s semmi passzolot nem találtunk a már meglévö nyir asztalhoz-székekhez ill gránit jöhetett volna persze.... De ahhoz képest amennyire féltem töle sokkal jobb, árban meg alig volt drágább a lamináltaknál, csak vigyázni kell-ene rá.

Hatodik napom van, bár tegnap néhányszor a "semmire" beszoltam, puffogtam, de akkor is már a ´ h a t o d i k !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése