hétfő, április 25

Nyugis napok

Mivel Tisszi allergiás tojásra, igazábol más bajt nem okoz -kopkopkop, el ne kiabáljam- mint hogy ha tuleszi magát az az 2 tojás, nem egy akkor vagy kavarog a gyomra vagy ki is dobja, hát inkább kikerüljük. Külön csinálom neki a t.nokedlit- mivel pititott hagymával szeretjük, nem hiányzik ugy a tojás belöle- vagy a rakottkrumplis tepsi egyik sarkában nincs tojás, stb....
Igy madártej nem sürün szerepel az étlapon, de most csináltunk, rágta a fülem érte. Sikerült ugy leégetnem:(((((( Ö nem érezte: "Nem tudom milyen a leégett iz" én meg pislogtam, mert azért elöfordul ez-az odakap, el is meséltem neki az egyszeri asszonyt, aki végre olyat fözött mint az anyos:)

Nyugis 4 napunk van, péntek már ünnep volt, az idö remek többnyire, végre itt is tavasz van.
Tisszinek most "prao" lesz, az a munkagyakorlat, napköziben lesz "tannéni" én meg valamit félreértettem, azt hittem konditerembe megy s cukkoltam a fiukkal, hogy vigyázzon velük.

A negyedik napot is tuléltem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése