csütörtök, december 23

Hibernáltan

Tegnapelött este az un hölégkazánunkat (mint egy klima de föleg füt, páratartalom/hömérséglet arányában, hogy mennyire effektiven) le kellett kapcsolni, minusz 30-ig lemehet a hömérséglet irták. Nem ment, csak -27-ig. Elöszobában fütötest maximumra lett állitva.
Mivel a háznak idö kell hüljön igy inkább tegnap volt hideg, holott kint már csak -10 fok volt délutánra. Bent 17-20, itt a dolgozoban 23. Én minden voltam, csak élö ember nem, egyszerüen nullára álltam és fáztam, egyröl a kettöre nem haladtam, aztán ha lassan is de csak leesett mi is a bajom, nem müxöm hidegben. Igy aztán tegnap este nappaliban még egy fütötest bekapcs, konyhai másik is, hálomban is. Ma reggel már elöszobában ujra beinditottuk a kondit, s most jo meleg van, lehet lefele kapcsolgatni. Fázos vagyok, talán örökött Anyu is fázos volt. 21-22 fokban remek takaritani, stb de ülni nem, igy innen a dolgozobol szoktam füteni hálot is, többnyire Dani háloját is. (Igen, külön alszunk, mert ugy horkol, hogy nem tudok aludni töle, aztán Ö sem, mert ébresztgetem hallgasson már el.... szoval aludni külön.)
De azért nem kerek a világ, kettes riasztás, most még kevesebb vonat indul, ne üljünk kocsiba, 20-30 centi ho várhato és fuuuuuuuuuuuuuuuuuuj a szél.
Aztán milyen klafa is az ország.... Stockholmbol se mennek vonatok erre meg arra, na egyik városba mennek buszok, ezt ki is irták az internetre. Annak a sok embernek szoltak van mentesitö busz aki a pályaudvaron várt? Hát persze hogy nem, hisz ha igen akkor most nem irnék erröl. Tehát 4 az az négy utassal -akik a neten olvasták- elment a busz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése