kedd, december 21

Dani: "Rémes nap"

Dolgozni akart. Eszi az antibiotikumot, nincs toppon sem, de Ö ilyen, s szo sincs arrol elveszitené a munkáját ha nem dolgozna. Tegnapra még rá tudtam beszélni maradjon a fenekén, mára már nem. Persze nagyon bele sem pofázok, az Ö élete, az Ö döntése. Ha van véleményem elmondom, de a döntés az övé.
Vonatok hol mennek, hol nem, már eleve megmondták ünnepekig 100-al kevesebbet inditanak itt Skåneban, de ez országos probléma, napi téma söt fötéma a sajtókban. Tegnap ajánlottam inkább vigye a kocsit, ne vonatozzon. Nem, vonatozik. Ok, vállránditás részemröl, söt ma sem mondtam, hogy megmondtam, csak annyit kuncogva, most már látszik igazam volt ;)

Reggel még csak elment meloba, lényeges késés sem volt azt mondta volna, délután viszont az a vonat ami 10 perc alatt vitte volna el melohelyi kisvárosbol a nagyobb városba a ma´sik vonathoz az nem is ment. Megkérdezte kollegát bevinné-e a va´rosba, arra megy, vitte. No de sapi-sál-kesztyüt azt ottfelejtette meloban.
Igy fél orával hamarabb ott is volt a csatlakozásnál, mint a vonat ment volna. Volna.... eltelt a fél ora aztán 7 perc késés, aztán, 20, aztán 35.... igy végül 2,5 ora mulva már gurult is a vonata hazafele.
Ekkor hivtam, hol van már, kérte hozzam haza a pályaudvarrol, ha a minusz 18 fokban haza kell sétálnia a 2-2,5 km-t akkor szétfagy. Ugye ahol várt ott is hideg volt.
Mondtam oksi, de légyszi vakartassa le a fiával a havat az autorol, igy srácok kimentek s kiolvasztották a kocsit.
Dani igy szerencsésen hazaért.
Holnap még dolgozik, kocsival fog menni, aztán szabin lesz. Ezt is kérdezte, hogy legyen ünnepek között? Mondtam nekem 8, ugyis bármit mondok azt csinálja amit akar. Mikor korábban beszéltünk rola, akkor még nem tudtuk mütét most lesz, s javasoltam pihenjen, akkor mondta dolgozni akar. Mult héten mondtam pihi, dolgozni akar, minek mondjak valamit? ;) s röhögtünk.

Chris reggel el sem jutott suliba. Ment a többiekkel, a vonat eleve 1 orát késett s mikor jött akkor fel sem fértek rá. Telefonáltak suliba, hogy nem mennek, ugyis csak délig lettek volna. Ma volt az utolso nap, valamikor 10.-e körül lesz suli ismét.

Megnéztem mennyi havunk van, ugy a térdemig érne ahol nincs eltakaritva, ha át tudnék bukdácsolni a félre lapátolt ho-dombon, kb 50 centi. Tavaly honapokig nem olvadt el, most illik azt irni igy ünnepek elött, hogy várom a tavaszt? Várom:))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése