péntek, december 31

BÚÉK!

Milyen is lesz? Majd meglássuk, egyenlöre gyerekeimért aggodom, nem tudom már a kezüket fogni a mai éjszakában pedig ezer veszély leselkedik rájuk. Rettegek igy egy kis vidámság ide:

Új év elsö napján

Új év elsö napján


Leesett a hoember fejéröl a répa,

Kidagadt a tálbol a tészta

Sütöben megégett a süti

Szomszéd majdnem a tüzoltokat hivta ki


Lereszeltem körmöm a sajttal

A csudába ezzel a vacakkal

Gondoltam nem dühöngök én,

Hisz elöttem van még az év


A hütöben kifolyt a tej

Hát rongyocska munkára fel

Erre 8 tojás eltörött,

A vérnyomásom felszökött


Csuszos uton 2 lábam 3 felé csuszott

A jég fenekemnek igen kemény volt

Bár gondoltam nem dühöngök én,

Hisz elöttem van még az év


Elvágtam kezem a késsel,

Ezt nem értem ép ésszel

Kedvenc poharam eltörött

Szemembe egy könnycsepp szökött


Bevágtam fejemet a polcba

S kivántam lett volna tokban

De gondoltam nem dühöngök én,

Hisz elöttem van még az év


Fiam hogolyoval orrba talált

Orrombol a vér csurdogált mikor

férjem jokedvüen kérdezte,

Mi a tervem erre az évre

És igazán nem értette miért is közlöm azt vele

Hogy költözzön melegebbre!


-én-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése