vasárnap, március 18

Egy kis kreativkodás

Egy pszichologus se elemezze ki ezt a képet, felesleges, tul sok a sötétség benne avagy nézzük pozitivan;) ott a napszin is, a bordo után a kedvencem. 




Tisszi hogy kb "ha na izé-mizé, nem akarod nekem adni? "

De de, már készitéskor (ezt festettem fejböl és nincs benne dekupázs)  ott volt a hátso szándék, Ö Ázsia én Afrika s ott a zöld és hullo sötét lomb abban is némi arany. Miért is szerethetett bele? No nem bizom el magam alkotásom egekbe emelö müvészi szinvonala gyakorolt volna hatást rá:)) 




Beleszerettem ebbe a koalás Ausztrália-szaliba már régen,  felragasztottam napokban. Ö jött, látott és meggyözött, imádja. Oks. De vannak még már országok lehetne sorozat. Lesz még egy kinai nagyfalas és az egyiptomos, utobbi még egyszer sincs lakkozva. ...hogy ezek a szinek az Ö szinei, no mi van? az alma meg a fája?;)  


 A héten hirdetés utján vettük ezt a 2 (3, harmadik kiskonyhában a madaras cucokkal) pont jo ezekre a célokra. Most elférek már? Dehogy, de pakolászok, néha meg leragadok a "ragacsos" székre:) Nem ragacsos  szo szerint, csak átvitt értelemben.





Minden cm kihasználva:) 

Jobbra-balra 2-2 felsö szekrény (régi konyhaszekrények, sk festettem öket) tele dekus cuccal. 



A pultom is tele, hova tegyem amivel éppen foglalatoskodnék? 


 Majd csak helyére kerülnek a dolgok, hisz nálunk még az ajtokitámaszto kö is ... kellene a hely:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése