szombat, július 23

Fürdö: Ronda és Tilos

Vettünk mosdot, na azért a szekrényépitési lelkesedésem alább hagyott, de el nem hagyott.
Ami jelen pillanatban éppen még hasznos is, ugy futottunk neki megcsináljuk a mosdocserét sk, nekem ugye már elég nagy a csináld magad gyakorlatom, -áramot kihagyom, de tettem odébb konnektort épitéskor mikor muszáj volt- Dani meg aszonta nem cserélünk, hivjak mestert. Ok de akkor terv "B" és vegye ki a bidét, remekül lehet klotyon alvázat zuhanyozni, ha a mosdohoz ismét lesz zuhany, és lesz mert veszek ismét, lábatmosni meg ott a zuhanyfülke vagy a kád. A mosdot a bidé helyére telepitse, akkor ott lesz a mosdon a zuhany klotyo mellett, mosdo helyére meg csinálhatok szekrényt, meg akár a mosdo alá is. Falra lesz szerelve a mosdo, szépen aláépithetek. A kádnál is, zuhanyban is van a padlon összefolyo vagy minek hivják, azokat is akkor nézze már meg és a zuhanyban mindenképpen cserélje mert utálom ami most van. No meg ha lud... szoval ellehetne-e forditani a wc-t, hogy a tartály mögé jobban beférjen a kezem törölgetni, ne penészedjen be. àhh nincs sok bajom;)
S igazábol az egész fürdöt át kellene épiteni, söt nem ártana egybenyitni a mosokonyhával akár ugy legyen ismét vendég wc az elöszobábol-most kabátszoba- s mellette a mostani zuhany hátso bö fele lehetne gardrob- akár sem... Utolso képen látszik a vendég wc is, gardrob is, de ott fal van amit nem huz nekem a program igy, szoval ott az üvegfal a helyettesités. .


Az a nagy fehér a 300 l-es bojler, száritogépnek legyen hely, anyagiak ide vagy oda, most éppen a hocipöm tele hogy a fél ház folyamatosan tele szárado ruhákkal.
Jelenleg a jobb oldali 2 ablaknyi rész a mosokonyha, baloldali 1 ablaknyi a kabátszoba, befele mögötte a zuhany ami a fürdöböl nyilik ugye. Fürdöben ablakok alatt a kád, jobbra sorban mosdo, bidé, wc.
Igen tervek vannak, naná ha most kellene csinálni biztos egyik sem tetszene;)



Néztem neten, sokat, gyönyörüek vannak, árban is "gyönyörüek" tudnak lenni, Dani azt mondta legyen hagyományos mosdo formáju mosdo. Mondtam ronda a Ronda, na tényleg nem tetszett, Ronda a neve. No Ö kb sosem használja a lenti fürdöt kisördög belém bujt, hogy a fene nehogy már majd Ö rendezze be a lányos fürdöt, különben is én vagyok a berendezö Ö meg épitész, azért sem lesz hagyományos, ugyis csak a helyet foglalja, ma már nem szokás kézzel mosni mosdoban ha mégis kellene ott a mosokonyhában a mosovalami rozsdamentes, vagy van lavor is. Elég egy kicsi legyen azért is kerek. Legjobban a szépivü ovális tetszik, de olyan csak pultra tehetö v bevághato van ami tetszik, a fali modellek nem. Olyan polirozott müanyagszar sem lesz, igaz fel lehet csiszolni, de nem, egyszer jol utánaolvastam.

Megvettük, na nem álmaim mosdoját ugye, s kellett lefolyo, itthon láttam Tilos a neve. Nem vettem észre;) Lehet valami humoros magyar a tervezöjük?
Csapnál maradtunk a jo kis svéd FM Matssonál egy ezresért, de ehhez lesz alkatrész s bevált minöség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése