vasárnap, június 6

Álmos vagyok

Álmos vagyok folyamatosan, már ha éppen nem alszom, mert alszom is, sokat, a fél életemet most, az az élni sincs idöm. Ha meg éppen sikerül ébren maradnom, akkor olyan vagyok mint egy csiga.
Uj gyogyszert kaptam, mellékhatása ez, volt több, a hányinger az elmult, az étvágytalanság az még tart sajnos az éhséget az nem vette el, csak az étvágyat, az álmosság is tart, remélem majd csökken, 3 napja kellett elkezdenem a végleges adagot, beszoktatás ideje alatt csak fele adag volt. Pörgés sincs, haladni sem haladok semmivel, de jokat alszom.

Kocsi volt vizsgázni, hátso féktárcsákat cserélni kell, telefonáltam pár helyre, ugye különbözö árakon dolgoznak, nem mindegy 3100 kr vagy 2400, aztán ha a "mizé" valamit is cserélni kell, akkor több. Pánteken Dani reggel leadja munkába menet a szomszéd városban, onnan bevonatozik meloba, du meg hozza haza.

Bindultam a levegötisztito cserére is, meg is volt melyiket pontosabban kettö, egyik 20 nm, másik 34, odáig el is jutottunk hapsival, hogy nagyobbat, s pénteken hiv vissza a kérdéseimre válaszoljon. Nem hivott. Az ilyenre tudok berágni, elkezdtem nézni másik levegötisztitokat. Muszáj, nagyon szenvedek a rohadt pollenektöl, s ha Lili is allergiás már pedig ugy néz ki, akkor neki is jo lesz talán. Poratkára is allergiás vagyok, nem csak pollenekre. Madarakra meg nem szeretnék allergiássá válni.

2 megjegyzés:

  1. Az alvás az jó dolog. Nem is baj, hogy nem pörögsz annyira. Már túlzás volt ez a sok festés, vakolás stb.Pihend ki magad aztán megint egy kis munka, de kell szünetet tartani. Olyan rossz mikor nem blogozol, mert nem tudom mi van Veletek. Most megnyugodtam, mert Te is és Metikus is írt.

    VálaszTörlés