hétfő, május 24

Van a nappaliban függöny:)

Végre, végre! Nekiálltam tegnap és megvarrtam. Aztán ki is kellett vasalni, már a boltbol elhozva se volt sima, az utazás is megviselte és ösz ota ott várt zacskoban. Összel még meg akartam varrni, aztán ahogy közeledett a renoválása a nappalinak akkor már nem.
Ezt még a napsárga falhoz választottuk, lett volna szebb, de igy is 30000 kemény magyar forint volt, közel dupláját kiadni egy függönyért... .
Azt se tudtuk pontosan hány méter ablak van nappalin, saccoltunk, elado meg mondta másfélszeres anyag a minimum, igy vettünk 9m-t, igaz bö másfélszeres lett, de még többet is elviselt volna. Fal pezsgöszinü, az az krémes, világos tejeskávé, a függönyben az átteszö csikok is hasonloak, de odébbrol nem látszik, csak hogy fehér, szép, szép, de elviselhetö lett volna kicsit szinesebb.
Mivel konyhában is meg máshol is utálom igazgatni kell a darabokat, igy ez egybe van a 9 m. Na ezt kivasalni! Dani segitett mozgatni az étkezöasztalon, azon vasaltam, olyan érzésem volt sose lesz kész. Utálok vasalni, egyébként is, ha´t tegnap meg....

Lehet nincs igazam, igy irom: itt az országban sose jött velem szembe 2,5 vagy 3 m széles függönyanyag. Mind a kb 140 cm szélesek. Voltam párszor elegánycsos függönyboltban, ott se láttam. Lehet van, csak én nem láttam, de nem hiszem. No ezért hoztuk otthonrol az anyagot.

Itt nem is szokás befedni az ablakot. Eccerü példa rá, a panelfüggöny és az Ikea. Nincs(legalábbis nem volt) karnis elhuzogatni a panelokat magyarok pedig sokan el akarták huzogatni.
Itt gyakran feltesznek felülre valami kis darabot, annyi vagy hosszut is aztán max behuzni este jobbrol balrol vagy azt sem.
Itt egy függönyös link: http://www.jotex.se/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=42445

Dani kicsit ki is volt akadva, hogy lefedem az ablakot konyhában, neki az nem tecc. Mondtam, Drágám, jo 20 évig ugy volt ahogy neked tetszik, most az én 20 évem jön.
Egyszerüen se a mi garázsunk fala, a konyhábol látszik, se a szomszédé, most azzal a kék ponyvával, -hogy szakadna már le onnan!- garázsa-tároloja mögött a k.... narancsságra betonkeveröjével, nem akarom látni! Dolgozobol, Dani szobájábol és nappalibol is ezekre látni rá.
Madarak miatt is jobb a telefüggöny. Ránézésre meg ha csak üveg látszik, kemény, hideg felület, lefüggönyözve meg oldja, lágyitja.

Tisszi tegnap dicsért, hogy de jo lesz szép nappalink, s a konyha is mennyire szép és az én hálom olyan hangulatos és az Ö szobája is, a falszin is, az ágya is... No Tisszivel mindig gond van ha valami ujrol van szo, jo a régi falszin, jo a régi parketta, stb... aztán megszokja az ujat de jokat morog közben.
Alakulunk, késztöl odébb, de alakulunk:))))))))))))))

3 megjegyzés:

  1. Hah, ha nem lenne függöny, ablakot kéne pucolni!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Annyit szépítkezel már, hogy csuda, és mindent egyedül megoldasz, kezdek irigykedni Rád. Nekem sajnos semmi kézügyességem nincs, ettől szenvedek is nagyon. Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  3. No igen, az se hátrány ha nem látjuk, hogy egyébként se látnánk ki;)

    Köszi Grinci, Anyu egyedül nevelt, meg kellett csinálni, hát addig probálkoztunk mig szépen belejöttünk, akkor mar lett némi önbizalom ujabb és ujabb szükséges dolgokat is meg merjünk probálni.

    VálaszTörlés