szerda, november 24

Mütét

14.-én mütik Danit, elötte valamikor -arra is kapott idöt- még be kell mennie vizsgálatokra. Szokásos birkatürelme miatt legalábbis kifele nyugodt, tul kell esni rajta mondhatni normális hozzáállás, én meg majd szétpattanok. Nem mutatom. Ugye van egy multam, sebészeten dolgoztam, legkissebb portás*bevatkozás is lehet problémás, másik meg, hogy anno betoltak a mütöbe nögyogyászaton egy kukucskára délelött- itt-ott 1-1 cm-es vágás s csövel bekukucskálnak, erre a sebészeten ébredtem este, 20 centis vágással s mindenhonnan csövek logtak. Traumatikus volt, ha akarom ha nem kitörölhetetlen, ha szoltak volna elöre ez lehet is más lett volna, de nem szoltak. A saját agy meg védeni probál, letilt, tudtam én ilyen van/lehet, de nem akartam tudni, azota viszont nagyon is tudatos s mindig a frász kerülget ha valami "esemény" van, igy aztán mikor egy másik kukucskára volt szükség addig huztam, mig már lépni sem tudtam, féltem. De abbol tényleg csak kukucska lett, bár ippeg-hogy, 2 honappal késöbb vágtak ismét 20 centit. No meg 3-szor volt vérmérgezésem, mert belém nyultak, szoval:((((((((((((((((( No izgulok, minden rendben legyen. Idén utána már nem fog dolgozni.

Tegnap végül is csak néhány centi ho lett, nem husz. Most is esik és hideg van. Holnap is esni fog. De legalább világos van, ezt szeretem. A ho csak meghozta Daninak, hogy a fellnit muszáj megnézni, igaz még igy is könyörögni kellett szinte. Probált egyezkedni is, hogy biztos olyan mint a másik, mondtam és ha nem? Megrendeljük a nem tul gyakori gumikat s nem passzol? Hát naná, nem ugyan olyan méret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése