szombat, november 26

Kötök, szédülök és .....

és.....
Nekiálltam mostanában szépen ahogy kezembe kerül alapon késeket élezni....
...vagdostam tegnap zöldségeket a levesbe mikor megszaladt a kés, olyan össze kellene varrni mélységüen kisujjamat hosszába kettévágtam részben.
Vérem ömlött, egyedül itthon, agy beindult akkor tartsam fel a karomat...ok... lassan csak csillapodik, méter papir segiségével besasszéztam fürdöbe, ragtapasz s  jol összehuztam. No igen az ápolonöi sebészeti mult meg a hivatásos elössegélynyujtási mult...nem nem tapaszozni tanultam hivatalosan;) de volt dokival kiegyeztem, ne varrjon össze, tapaszozzon;) Aztán fözés nuku, kötögetés orákig nuku, zuhanyban, hogy akkor most hogyan ne legyen vizes, érdekes du-este lett a tegnapi, orákig feltartott karral. Dani csinálta meg a kaját s finom lett:) Mire Tisszi hazaért mozibol 10-re este még forro volt.

Közben szédülök is, mitöl? Fene tudja. Hogy a fájdalomcsillapitoktol is az vsz, de ha nem eszem is gyogyszert. Régen is volt elhagyott az eröm ha kinn voltam va´sárolgatni, no de mostanában... nem merek elindulni sem, miota szédülve vezettem haza, napokban kb 10 perc boltozástol kovályogtam, mondtam Daninak adja csak oda kocsit legyen mibe kapaszkodni. Nem mérem a ve´rnyomásom rendszeresen, néha csak ha már érzem galiba van. Volt itthon mászkálva/állva volt alacsony, többször normális vérnyomás de pulzus 100 vagy felett. Szédelegtem ujjvágás elött is,  akkor pulzus 112 volt. (oksa legalább nem magasvérnyomás, mert volt az már 200 is) Szoval nem tudom mi van, jo lenne kapizsgálni merre az arra hisz millio oka lehet, dokihoz menetel elött. Még a vérnyomás/pulzus-méregetés elött szédülésre jo volt a kávé, igy belehuztam a kávéivásba, ezt igyekszem levinni.

Egy kis jo is legyen: kötünk:) Tisszi köti fehér sálját, még kb 1 m hiányzik

 Ezt  a vastag rozsaszin bontott fonalat a gyorsaság miatt kapta meg, legyen sikerélménye, lehet kinn is használja majd sálnak, jo meleg vállmelegitönek gondoltam én. Rákérdezett nagy stolára:) Találtam maximum 2m hosszu körkötötüt:)))) valamit talán 120 vagy 160 majd lehet veszek.

Találomra csináltam, beleszeretett Tisszi ebbe a sapiba. Elötte csináltam egy hasonlot de sárga-fekete, fiamé lett majd kölcsönkérem fotozni.

 Maradék fonalbol lett, lehetett volna nagyobb a sál,  de nem jol láttam mennyi fonal van:( no mindegy, nekiálltam kesztyüt kötni
Ez a fehér sapi nem jött be Tisszinek, most vagy valakinek tetszeni fog s megkapja vagy várja a jobb napokat. Szép szabályos lett a mintája, nem igy látszik a képen.

 Ez az én tényleg kötött sapim, a sálamhoz lett, már a 3. nekifutásra, igaz az összevarrt változatot mig szétszedtem, s felbontottam 2x nagytakaritottam porszittyoval le magamat + körlöttem.


 Készülnek: kedvenc szinem, gyapju de asszem kevert fonalbol, vettem hozzá krémszint és sötétszürkét amire azt hittem fekete kettöt a második csomag (4x50g egy csomag) az meg sötétbarna. Csak 3 csomag bordo volt. Rövideket nem szeretem, szélsségem is van, hosszu ujjut sem szeretem, szoval majd kiderül mi lesz belöle.
 Ez már kötve volt 2 eleje készen, háta félig készen, most kötök rá egy "pelerint" nem tul hosszut, ép csak olyan válltakarost.


1 megjegyzés:

  1. Volt idő, amikor én is szédültem, és nem vérnyomás probléma volt az oka, hanem vashiány. Véletlenül jöttem rá, egy műtéthez kellett vérvétel, és akkor láttam, hogy kevés a vasam. Beugrott, hogy a szédülés lehet a vashiány jele. Fogtam magam, elkezdtem vasat szedni és 1 hónap alatt elmúlt a szédülés..
    Hátha neked is vashiány a szédülés oka?

    VálaszTörlés