szerda, január 19

Nögyogyász

Ügyes voltam, szépen elmentem kontrollra, már elötte mondtam Tisszinek, hogy sajnos el fog menni nyugdijba, nem fiatal már. Azt viszont nem vártam már most elmegy, azt hittem még fiatalabb, sajnos nyárig van. Mondta nagyon fáj a dereka, 66 éves, elég volt, nem birná ki ha még egy évet aláirna a praxis bérlésére. Most is már csak délelött dolgozik. Ráadásul uj vizsgáloágy lett, olyan alacsonyan mint egy ágy, ágyabb formáju is de rövidebb és 2 lábtarto, aztán felpumpált magasabbra, de igy is hajolt lásson, elérje a pálcikával a sejtvételhez a belsöt.
Ennyi volt:(
Majd 20 évig jártam hozzá, futottam köröket elötte, Öt ketten ajánlották és tényleg jo is volt, biztam benne. Szurimat felirta még egy évre, aztán majd kiderül hogyan tovább, kivel tovább. Kereshetek uj orvost, lehetöleg szintén nöt, s talán nem is föleg magam miatt, hanem Tisszi is nö ha még fiatal is, neki idegen a gondolat férfi vizsgálja.
Nem lehet mondani hagyományos orvoslátogatás volt, kérdeztem mit csinál majd? Meg is mutatta, az anyárol a fotot, márciusban kapja meg a kiskutyáját, törpeuszija volt akit elgázolt egy auto nemrég, s megmutatta a 6 éves unokáját is én meg Liliéket:) Aztán átöleltük egymást s eljöttem szomoruan:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése